Sigmar Recruitment Sp. z o.o. dla swojego Klienta poszukuje osób na stanowisko:
Supervisor w Zespole Call Center
Opis stanowiska:
zarządzanie kilkuosobowym zespołem (organizacja pracy, kontrolowanie, motywowanie, szkolenie),
koordynowanie realizacji projektów zgodnie z przyjętymi kryteriami,
obsługa połączeń przychodzących, czyli udzielanie niezbędnych informacji osobom korzystającym z usług klienta.
przygotowanie raportów i analiz,
nadzór nad bieżącą pracą konsultantów
Wymagania:
min. pół rocznego doświadczenia w pracy na stanowisku Lidera/ Supervisora/ Koordynatora,
umiejętności zarządzania zespołem i motywowania pracowników,
umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów,
nastawienia na realizację celu,
zdolności analizy,
umiejętności interpersonalnych.
Firma Sigmar Recruitment Ltd. powstała w Irlandii w marcu 2002 ro... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.