#

Supervisor w Zespole Call Center

Sigmar Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Opis stanowiska pracy


Sigmar Recruitment Sp. z o.o. dla swojego Klienta poszukuje osób na stanowisko:
Supervisor w Zespole Call Center

Opis stanowiska:

zarządzanie kilkuosobowym zespołem (organizacja pracy, kontrolowanie, motywowanie, szkolenie),
koordynowanie realizacji projektów zgodnie z przyjętymi kryteriami,
obsługa połączeń przychodzących, czyli udzielanie niezbędnych informacji osobom korzystającym z usług klienta.
przygotowanie raportów i analiz,
nadzór nad bieżącą pracą konsultantów

Wymagania

Wymagania:

min. pół rocznego doświadczenia w pracy na stanowisku Lidera/ Supervisora/ Koordynatora,
umiejętności zarządzania zespołem i motywowania pracowników,
umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów,
nastawienia na realizację celu,
zdolności analizy,
umiejętności interpersonalnych.

Prezentacja firmy

Firma Sigmar Recruitment Ltd. powstała w Irlandii w marcu 2002 ro... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/03/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
7
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi