Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Store Manager

Miejsce pracy: cały region
3-23-63266
Wynagrodzenie: 7000 - 10000 PLN

Dla naszego klienta – z top 5 najbardziej ekskluzywnych marek modowych na świecie poszukujemy Store Manager do pierwszego salonu w Polsce!
Miejsce pracy: Piaseczno Outlet Center
Wynagrodzenie 7 000 – 10 000 brutto

Zakres obowiązków:
- zarządzanie salonem i zespołem sprzedawców
- realizacja celów finansowych i operacyjnych
- motywowanie oraz szkolenie pracowników
- nadzór nad ekspozycją kolekcji zgodnie z polityką merchandisingu
- raportowanie sprzedaży i poziomu realizacji celów
- aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o profesjonalną obsługę Klienta
- przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą

Wymagania:
- dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) wykorzystywania do codziennych kontaktów z siedzibą główną Klienta
- umiejętność efektywnego organizowania i planowania
- zorientowanie na wyniki
- komunikatywność oraz wysoka kultura osobista

Korzyści:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz benefity wynikające z globalnej polityki produktowej
- pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
- przyjacielską atmosferę w pracy

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi