Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.
Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.
Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.
W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.
Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.
W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
Stażysta w Oddziale SMART
Miejsce pracy: Gdynia
Kluczowe zadania:
- Pozyskiwanie nowych klientów, współudział w realizacji planu sprzedaży oddziału
- Edukacja i wsparcie klienta w zakresie samoobsługi
- Umiejętne wykorzystanie dostępnych w oddziale narzędzi marketingowych do prezentacji produktów oferowanych przez Bank
- Udział w akcjach mikromarketingowych poza oddziałem (np. proaktywne pozyskiwanie klientów przed oddziałem, na terenie galerii handlowej, itp.)
- Zapewnienie Klientom wysokiej jakości obsługi
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze oraz budowaniu relacji z klientem
- Mile widziane doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów bankowych
- Swoboda w obsługiwaniu nowoczesnych sprzętów elektronicznych – tablety, smartfony, ekran dotykowy
- Umiejętność prezentacji, efektywnej komunikacji i budowania relacji
- Cierpliwość, umiejętność badania potrzeb oraz tłumaczenia i proponowania rozwiązań
- Elastyczność, szybkość reagowania i dostosowania się do zmian
NR REF:16021544
To apply for the vacancy please click on the 'APLIKUJ' button on the right side of this job offer.