Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zadania charakterystyczne dla sekretarza redakcji (przygotowanie planu numeru, współpraca ze studiem graficznym, dobór materiału graficznego, współpraca z korektorem)
  • redagowanie publikacji przeznaczonych do druku
  • współpraca z autorami
  • zapewnienie obsługi prasowej wydarzeń, uroczystości organizowanych w PSP (fotografowanie i przygotowanie publikacji)
  • szukanie nowych tematów, autorów


Warunki pracy

Budynek nr 4 Komendy Głównej PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, na terenie kompleksu koszarowego, teren chroniony, pierwsze piętro budynku. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo, bariery architektoniczne: brak windy, brak podjazdu, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Praca administracyjno – biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie.
Praca przy komputerze, wyjazdy służbowe (na seminaria, konferencje, ćwiczenia itp.), wystąpienia publiczne, reprezentacja redakcji podczas różnych wydarzeń, dyspozycyjność.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Inne informacje:
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: GK - „Przegląd Pożarniczy” starszy pecjalista
Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 1,9 kwoty bazowej tj. 3560,30 zł brutto.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania).
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”.
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
• weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
• testu wiedzy,
• rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Dodatkowe informacje: (22) 523 33 06 (Gabinet Komendanta Głównego PSP).


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w redakcji lub wydawnictwie

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość zasad poprawnej polszczyzny
  • Znajomość zasad edytorstwa i typografii, fotoedycji
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność fotografowania
  • Znajomość programów graficznych
  • Znajomość problematyki ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Udokumentowany dorobek w redagowaniu prasowych lub publikacji książkowych (wymaga się dołączenia zaświadczenia od pracodawcy lub kserokopii stron redakcyjnych, stopek redakcyjnych)
  • Udokumentowany dorobek dziennikarski, publicystyczny (kserokopie publikacji)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-05-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi