Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Sportu i Turystyki w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaMinisterstwo Sportu i Turystyki
ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Ministerstwu zakupu potrzebnych towarów i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Uczestnictwo w pracach komisji przetargowej zgodnie z regulaminem pracy komisji przetargowej w celu oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badania ofert i ich oceny.
- Koordynacja współpracy Ministerstwa z Centrum Obsługi Administracji Rządowej w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji wzajemnych zobowiązań.
- Udział w opracowywaniu wewnętrznych regulaminów i procedur dotyczących zasad przeprowadzania w Ministerstwie zamówień publicznych w celu stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Sporządzanie rocznych planów: zakupów i zamówień publicznych w celu stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i usprawniania pracy Ministerstwa.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie zamówień publicznych w celu prawidłowej realizacji zadań Ministerstwa.
- Opiniowanie wniosków o zaangażowanie środków dotyczących zakupu towarów i usług w celu zapewnienia prawidłowego stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i procedur wewnętrznych.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji zamówień publicznych, które wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych w celu zapewnienia realizacji zadań wynikających z obowiązujących przepisów.
Warunki pracyWarunki pracy dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca samodzielna, wykonywana na terenie Ministerstwa. Realizacja obowiązków służbowych niesie za sobą konieczność reprezentowania urzędu w kontaktach z interesantami. Ze względu na charakter pracy konieczna będzie współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa. W zależności od potrzeb, praca będzie wymagać okresowego przemieszczania się na terenie Ministerstwa.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, spełniającym wymagania
dla pomieszczeń stałej pracy. W zakresie obowiązków służbowych znajduje się obsługa stanowiska komputerowego, faksu, skanera i innych urządzeń biurowych. Praca na tym stanowisku w zdecydowanej części jest pracą przy monitorze komputerowym, z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi informatycznych.
Warunki architektoniczno-budowlane i techniczne budynków, w tym pomieszczeń pracy, pomieszczeń ogólnodostępnych i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych: jeden z dwóch budynków użytkowanych przez Ministerstwo posiada windę osobową do transportu pionowego, natomiast drugi – nie posiada. Oba budynki nie posiadają podjazdów dla osób niepełnosprawnych, a na wyposażeniu znajdują się dwa urządzenia umożliwiające transport wózków inwalidzkich po schodach. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Niektóre pomieszczenia pracy wyposażone są w instalację klimatyzacyjną. Pozostałe w wentylację grawitacyjną i naturalną.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Urząd nasz jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą
bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Formularz oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP Ministerstwa Sportu i Turystyki w zakładce „Nabór do Służby Cywilnej”.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów osoba, która złożyła ofertę, może odebrać swoje dokumenty.
W naborze będą stosowane w szczególności następujące techniki i metody naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydatki/Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, o czym będą powiadomieni drogą telefoniczną lub e-mailem. Kandydatki/Kandydaci niezakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną o tym poinformowani w ten sam sposób.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 24 47 326
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
w pracy w zakresie praktycznego stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
pozostałe wymagania niezbędne:- Kursy lub szkolenia w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość ustawy Kodeks Cywilny w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Komunikatywność.
- Umiejętności analityczne.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych.Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu