Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Finansów w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaMinisterstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Koordynowanie procesu opracowywania materiałów dla Kierownictwa Ministerstwa na posiedzenia Rady Ministrów, Komitetów Rady Ministrów i zespołów międzyresortowych, w zakresie informatyzacji resortu finansów i rozwoju społeczeństwa informacyjnego.
- Opiniowanie oraz koordynowanie procesu opiniowania projektów aktów prawnych i innych dokumentów w zakresie informatyzacji i rozwoju społeczeństwa informacyjnego, w tym opiniowanie projektów dokumentów rządowych opracowywanych przez naczelne i centralne organy administracji rządowej.
- Koordynowanie w departamencie obsługi kontroli zewnętrznych oraz wewnętrznych, udzielanie odpowiedzi na pytania związane z kontrolami, w tym monitorowanie przestrzegania terminów realizacji zadań wynikających z zaleceń pokontrolnych w zakresie departamentu.
- Przygotowywanie projektów aktów wewnętrznych oraz projektów upoważnień dla kierownictwa i pracowników departamentu.
- Opiniowanie projektów porozumień zawieranych pomiędzy Ministrem a innymi organami lub jednostkami organizacyjnymi resortu finansów w zakresie działania departamentu.
- Koordynowanie i przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje, zapytania posłów i senatorów, wnioski o udzielenie informacji publicznej oraz inne wystąpienia organów państwowych, samorządowych i innych podmiotów.
Warunki pracyPraca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; używanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner).
Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowo poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA, W PRZECIWNYM RAZIE OFERTA KANDYDATKI/KANDYDATA ZOSTANIE ODRZUCONA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z legislacją
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość przepisów dotyczących administracji publicznej
- Znajomość przepisów z zakresu techniki prawodawczej
- Wiedza z zakresu ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Wiedza z zakresu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
- Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
- Umiejętność argumentowania
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość zagadnień z zakresu kontroli zarządczej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar doświadczenia zawodowego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar doświadczenia zawodowegoDokumenty należy złożyć do: 2016-12-02
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu