Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w SejnachPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaPowiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Zawadzkiego 19
16-500 Sejny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- sprawdzanie, opisywanie i dekretowanie rachunków
- realizacja zakupów na rzecz Inspektoratu
- windykacja należności budżetowych
- obsługa systemu Trezor i NBE
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji
- sporządzanie sprawozdań
Warunki pracypraca biurowa z użyciem komputera i innych urządzeń biurowych
siedziba urzędu na piętrze, brak wind i podjazdów
pomieszczenia higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej telefonicznie lub e-mailem. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Inne informacje można uzyskać pod nr. tel. 87 5162511
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe ekonomiczne w zakresie finanse i rachunkowość
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
praca w księgowości sektora finansów publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS OFFICE
- znajomość przepisów finansowych
- rzetelność i wnikliwość
- umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- obsługa systemu Trezor i NBE
- obsługa systemu Płatnik
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-08-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu