Opis stanowiska pracy
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w KrakowieDyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaul. Marszałka J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Sporządzanie wzorów umów w postępowaniach z zakresu zamówień publicznych, na podstawie zatwierdzonych dokumentów (wniosku o udzielenie zamówienia publicznego) oraz ich uzupełnianie po wyłonieniu wykonawcy, w oparciu o zatwierdzone protokoły wyboru wykonawcy i jego ofertę.
- Sporządzanie umów z zakresu działalności urzędu, nieobjętych obowiązkiem stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz porozumień i umów partycypacyjnych.
- Sporządzanie aneksów do umów lub ich opiniowanie w zakresie zgodności z umową podstawową i obowiązującymi przepisami.
- Przedkładanie do podpisu wykonawcom umów w postępowaniach z zakresu zamówień publicznych po uprzednim sprawdzeniu ich kompletności, a w szczególności dopilnowaniu wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Przekazywanie podpisanych umów wykonawcom i właściwym komórkom organizacyjnym RZGW, informowanie wydziału zamówień publicznych o podpisaniu umowy, powiadamianie wydziału finansowego o wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy
- Prowadzenie komputerowej bazy wzorów umów oraz umów zawartych.
Warunki pracyObiekt przy ulicy Marszałka J. Piłsudskiego 22 (cztery kondygnacje). Budynek nie został wyposażony w udogodnienia w postaci wind dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz szerokość drzwi jest w odpowiednich wymiarach. Toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Tylko jedna toaleta na parterze jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym (wieloosobowym).
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności biurowe. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Większość czynności wykonywanych jest w pozycji siedzącej. Czas pracy zgodny z przepisami o służbie cywilnej.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania wymienione w niniejszym ogłoszeniu.
Wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po analizie formalnej i merytorycznej nadesłanych ofert kandydaci spełniający wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru telefonicznie lub na wskazany adres poczty elektronicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem: (012) 62 84 230
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, autorskiego oraz ogólna znajomość przepisów z zakresu służby cywilnej,
- obsługa pakietu MS Office,
- doświadczenie w zakresie sporządzania wzorów umów i aneksów,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielności w pracy oraz umiejętność stosowania prawa w praktyce • umiejętność rozwiązywania problemów,
- znajomość obsługi systemu LEX
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- łatwość nawiązywania kontaktów,
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2016-10-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu