Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Gabinet Komendanta Wojewódzkiego Policji
ul. Lompy 19
40-038 Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie i organizowanie przedsięwzięć związanych z wykorzystaniem środków finansowych pochodzących z funduszy pomocowych w celu restrukturyzacji i modernizacji Policji śląskiej,
  • w ramach realizowanych projektów unijnych prowadzenie wszystkich koniecznych czynności do ich wdrożenia, koordynowanie pracy zespołu realizującego oraz wraz z wydziałami merytorycznymi opracowywanie raportu końcowego rozliczającego dany projekt w celu refundacji zaangażowanych przez KWP w Katowicach środków na wykonanie projektu,
  • sporządzanie zgodnie z wytycznymi sprawozdań z realizacji poszczególnych przedsięwzięć oraz nadzorowanie opracowywania i obiegu sprawozdań przesyłanych z jednostek organizacyjnych Policji województwa śląskiego związanych z wykorzystaniem funduszy pomocowych w celu dostarczenia niezbędnych informacji,
  • gromadzenie informacji na temat aktualnie obowiązujących przepisów, uregulowań i wytycznych w zakresie wykorzystania funduszy pomocowych oraz udzielanie przedstawicielom jednostek organizacyjnych KWP w Katowicach porad w tym zakresie w celu zwiększenia możliwości wykorzystania środków unijnych przez śląską Policję,
  • organizowanie i przygotowywanie szkoleń z zakresu wykorzystania funduszy pomocowych w KWP w Katowicach i jednostkach terenowych województwa śląskiego oraz upowszechnianie doświadczeń zagranicznych partnerów w celu poszerzenia wiedzy na temat możliwości wykorzystania środków unijnych przez śląską Policję,
  • przygotowywanie materiałów dotyczących przedsięwzięć z zakresu współpracy międzynarodowej Komendanta Wojewódzkiego Policji w Katowicach w celu zapewnienia wsparcia w bieżącej pracy Kierownictwa KWP w Katowicach.


Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, skaner, niszczarkę, komputer oraz w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała – siedząca.
Wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne np. Czechy, Słowacja. Prowadzenie szkoleń, prezentacji, uzgodnienia z urzędami marszałkowskim i wojewódzkim.
Stanowisko pracy w Zespole Prezydialnym Gabinetu Komendanta Wojewódzkiego Policji usytuowane jest na II piętrze bloku E w kompleksie budynków KWP w Katowicach, przy ulicy Lompy 19. Blok E nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku brak wind, podjazdów, toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Wynagrodzenie zasadnicze: 2 928,62 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego.
Oferty należy składać / przesyłać z dopiskiem na kopercie: Wydział Doboru i Szkolenia. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dotyczące wymaganych dokumentów oraz wzory obowiązujących oświadczeń dostępne są na stronie internetowej bip.katowice.kwp.policja.gov.pl (zakładka: Praca w Korpusie Służby Cywilnej → Szczegółowa informacja dotycząca naboru do korpusu służby cywilnej).
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub mailowo (w przypadku braku kontaktu telefonicznego, pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu e-mail).
Dodatkowe informacje pod nr telefonu:(32) 200 17 06 lub (32) 200 17 42.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w sektorze finansowym administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • terminowość realizacji zadań
  • kreatywność
  • komunikatywność
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność obsługi komputera i znajomość podstawowych programów pakietu Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kwalifikacje z zakresu zarządzania funduszami europejskimi lub o podobnym profilu, znajomość sektora finansów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym
  • umiejętność szybkiego uczenie się
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • umiejętność oceny i umiejętność negocjacji
  • umiejętność koordynowania
  • umiejętność prognozowania
  • prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami, dyplomami, itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami, dyplomami, itp.)
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych kat. B.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi