poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Starszy Specjalista w Wydziale Planowania i Informacji Zarządczej
Biuro Kontrolingu
Zakres czynności:
- sporządzanie rocznych i wieloletnich planów finansowych PKP S.A. oraz budżetów operacyjnych jednostek organizacyjnych
- tworzenie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w planowaniu działalności PKP S.A.
- generowanie, gromadzenie, kontrola prawidłowości danych oraz utrzymanie baz danych na potrzeby Wydziałów Biura Kontrolingu oraz innych Jednostek Organizacyjnych PKP S.A.
- generowanie raportów na potrzeby Wydziałów Biura Kontrolingu oraz pozostałych Biur PKP S.A.
- uzgadnianie umów zawieranych przez Jednostki Organizacyjne PKP S.A.
- w odniesieniu do zatwierdzonego rocznego Planu Działalności
- opiniowanie pod względem rozliczeniowo-kosztowym i budżetowym podejmowanych przez Spółkę przedsięwzięć zakupowych
- monitorowanie przeprowadzanych postępowań zakupowych z uwzględnieniem powiązania z przyjętymi pozycjami budżetowymi
- bieżąca obsługa i nadzór w zakresie wykonywania przyjętego do realizacji Planu Działalności (sprawdzanie poziomu wykonania, wyjaśnianie odchyleń, przeprowadzanie modyfikacji budżetowych)
- udział w pracach projektowych zleconych przez kierownictwo Biura Kontrolingu
- sporządzanie raportów i prezentacji z wynikami finansowymi PKP S.A. i jej Jednostek Organizacyjnych
- sporządzanie informacji zarządczej i innych materiałów informacyjnych dla Zarządu
- i kadry kierowniczej
- sporządzanie zestawień z danymi finansowo-księgowymi oraz dokumentów
- na potrzeby zewnętrznych interesariuszy
- przygotowywanie narzędzi wykorzystywanych w procesie analizowania obszarów działalności PKP S.A. oraz porównywania wyników biznesowych i finansowych
- współpraca z organami kontroli wewnętrznej i zewnętrznej
Wymagania:
- wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym (finanse/rachunkowość, bankowość, ekonomia)
- wiedza z zakresu finansów przedsiębiorstwa, znajomość rachunku kosztów, zasad analizy finansowej
- mile widziana znajomość systemu SAP
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (MS Excel, MS PowerPoint, MS Access)
- dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
- zdolność analitycznego myślenia
- umiejętność nawiązywania współpracy i kontaktów z klientem
- umiejętność szybkiego uczenia się i nabywania nowych kompetencji
- zaangażowanie, dokładność, rzetelność
Oferujemy:
- umowę o pracę na zastępstwo
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w firmie z bogatymi tradycjami
- udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego
- z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 76 tys. pracowników
- atrakcyjne warunki pracy
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.