W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.
Starszy Specjalista ds. wsparcia IT klienta międzynarodowego z j. francuskim i angielskim
Miejsce pracy: 02-017 WarszawaREED jest wiodącą na rynku brytyjskim firmą doradztwa personalnego zajmującą się profesjonalną rekrutacją i selekcją od 1960 roku.Nasza agencja zatrudnia ponad 3000 pracowników w 400 oddziałach zlokalizowanych w Europie, Australii i na Bliskim Wschodzie. Polski oddział specjalizuje się w usługach rekrutacyjnych w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecomms, Engineering & Production, Property & Construction, Sales & Marketing.
Dla naszego klienta, który jest wiodącą na rynku międzynarodowym firmą świadczącą szeroki wachlarz najwyższej jakości usług, poszukujemy osób chcących kontynuować swoją karierę w branży IT i jednocześnie doskonalić swoje zdolności językowe. Poszukujesz pracy w międzynarodowym środowisku, która umożliwi Ci rozwój pod okiem specjalistów? Jeśli tak, koniecznie aplikuj na stanowisko
Starszy Specjalista ds. wsparcia IT klienta międzynarodowego z j. francuskim i angielskim
• Biegle posługujesz się językiem francuskim? (preferowany poziom C1)
• Znasz język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację? (minimum poziom B1)
• Interesujesz się branżą IT i posiadasz pierwsze doświadczenie w obszarze Help Desk? (minimum 1 rok)
• Zależy Ci na rozwoju i doskonaleniu swoich zdolności językowych?
• Zastanawiasz się nad pracą w międzynarodowym środowisku?
• A może planujesz związać swoją przyszłość z językami obcymi?
Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś TAK, nie zastanawiaj się dłużej! Aplikuj!
Poszukujemy osób, które chcą kontynuować pracę w obsłudze klientów francuskojęzycznych w obszarze wsparcia IT.
Kiedy dołączysz do zespołu, do Twoich zadań należeć będzie:
• Przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów w zakresie IT u klientów francuskojęzycznych - telefonicznie oraz mailowo,
• Przekazywanie bardziej skomplikowanych zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia,
• Monitorowanie przebiegu zgłoszenia,
• Praca w międzynarodowym, zgranym i uśmiechniętym zespole :)
Nasz klient jest znany na rynku dzięki swojemu podejściu do pracowników – jest wielokrotnym laureatem konkursów wyłaniających najlepsze miejsca pracy oraz zyskał miano idealnego pracodawcy w branży IT. Swoim pracownikom zapewnia:
• Możliwość rozwoju poprzez wewnętrzne oraz zewnętrzne szkolenia (często dające szansę zdobycia wartościowych certyfikatów) oraz programy rozwojowe,
• Nieograniczony dostęp do platformy e-learningowej dającej m.i. możliwość nauki i ulepszania zdolności językowych,
• Pracę w międzynarodowym środowisku przy ciekawych projektach oraz kontakt z najnowszymi technologiami,
• Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, system MyBenefit (w tym: Karta MultiSport),
• Umowę o pracę na ROK z możliwością przedłużenia oraz pracę w systemie zmianowym.