#

Starszy Specjalista ds. wsparcia IT klienta międzynarodowego z j. francuskim i angielskim

Reed Specialist Recruitment

02-017 Warszawa, mazowieckie

Reed Specialist Recruitment
Jesteśmy polskim oddziałem, wiodącej na rynku brytyjskim, firmy doradztwa personalnego REED, która prowadzi działania z zakresu profesjonalnej rekrutacji i selekcji od 1960 roku.

W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.

Starszy Specjalista ds. wsparcia IT klienta międzynarodowego z j. francuskim i angielskim

Miejsce pracy: 02-017 Warszawa

REED jest wiodącą na rynku brytyjskim firmą doradztwa personalnego zajmującą się profesjonalną rekrutacją i selekcją od 1960 roku.Nasza agencja zatrudnia ponad 3000 pracowników w 400 oddziałach zlokalizowanych w Europie, Australii i na Bliskim Wschodzie. Polski oddział specjalizuje się w usługach rekrutacyjnych w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecomms, Engineering & Production, Property & Construction, Sales & Marketing.

Dla naszego klienta, który jest wiodącą na rynku międzynarodowym firmą świadczącą szeroki wachlarz najwyższej jakości usług, poszukujemy osób chcących kontynuować swoją karierę w branży IT i jednocześnie doskonalić swoje zdolności językowe. Poszukujesz pracy w międzynarodowym środowisku, która umożliwi Ci rozwój pod okiem specjalistów? Jeśli tak, koniecznie aplikuj na stanowisko

Starszy Specjalista ds. wsparcia IT klienta międzynarodowego z j. francuskim i angielskim

 

• Biegle posługujesz się językiem francuskim? (preferowany poziom C1)

• Znasz język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację? (minimum poziom B1)

• Interesujesz się branżą IT i posiadasz pierwsze doświadczenie w obszarze Help Desk? (minimum 1 rok)

• Zależy Ci na rozwoju i doskonaleniu swoich zdolności językowych?

• Zastanawiasz się nad pracą w międzynarodowym środowisku?

• A może planujesz związać swoją przyszłość z językami obcymi?

 

Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś TAK, nie zastanawiaj się dłużej! Aplikuj!

 

Poszukujemy osób, które chcą kontynuować pracę w obsłudze klientów francuskojęzycznych w obszarze wsparcia IT.

 

Kiedy dołączysz do zespołu, do Twoich zadań należeć będzie:

• Przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów w zakresie IT u klientów francuskojęzycznych - telefonicznie oraz mailowo,

• Przekazywanie bardziej skomplikowanych zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia,

• Monitorowanie przebiegu zgłoszenia,

• Praca w międzynarodowym, zgranym i uśmiechniętym zespole :)

 

Nasz klient jest znany na rynku dzięki swojemu podejściu do pracowników – jest wielokrotnym laureatem konkursów wyłaniających najlepsze miejsca pracy oraz zyskał miano idealnego pracodawcy w branży IT. Swoim pracownikom zapewnia:

• Możliwość rozwoju poprzez wewnętrzne oraz zewnętrzne szkolenia (często dające szansę zdobycia wartościowych certyfikatów) oraz programy rozwojowe,

• Nieograniczony dostęp do platformy e-learningowej dającej m.i. możliwość nauki i ulepszania zdolności językowych,

• Pracę w międzynarodowym środowisku przy ciekawych projektach oraz kontakt z najnowszymi technologiami,

• Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, system MyBenefit (w tym: Karta MultiSport),

• Umowę o pracę na ROK z możliwością przedłużenia oraz pracę w systemie zmianowym.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV: Aplikuj
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Reed Specialist Recruitment

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi