Zadania:
• Realizacja kampanie digitalowych
• Nadzór nad budżetem przeznaczonym na kampanie: SEM, SEO, Afiliacje
• Kampanie FB Ads,
• Kampanie display/rtb/programmatic
• Analizę wyników i rozliczanie działań za zakresu performance marketingu
• Optymalizację kosztów i konwersji, automatyzację procesów
Oferujemy:
• Realny wpływ na wygląd i funkcjonalność produktów.
• Stabilne warunki zatrudnienia
• Możliwość rozwoju
• Grupowe ubezpieczenie
• Dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa OK system lub Multisport)
• Prywatną opiekę medyczną
• Imprezy integracyjne
Wymagania:
• Dobra znajomość GA + dodawanie kodów śledzenia, znajomość modułu ecommerce
• Dobra znajomość Google Tag Manager
• Doświadczenie w prowadzeniu działań performancowych
• Zrozumienie marketingu efektywnowościowego
• Poczucie estetyki i znajomość UX mile widziana
Realizujemy własne projekty internetowe z zakresu ecommerce i log... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.