#

Starszy Specjalista ds. księgowości

Centrum Obsługi Administracji Rządowej

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • weryfikacja dokumentów finansowo – księgowych pod względem formalno–rachunkowym oraz rozliczeń podatkowych,
  • ewidencja księgowa dokumentów sprzedaży i zakupu oraz innych dokumentów o charakterze kosztowym, w tym rozliczeń międzyokresowych
  • uzgadnianie sald ksiąg rachunkowych,
  • uczestniczenie przy sporządzaniu sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby jednostki.

II. Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  • wykształcenie wyższe: preferowane ekonomia, finanse
  • minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe,
  • praktyczna znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT),
  • bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości,
  • samodzielność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office, Internet, poczta elektroniczna,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wysoki standard etyki zawodowej.

III. Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełen etat
  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej instytucji działającej od lat na rynku
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym środowisku pracy
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach
  • pracę w doświadczonym zespole

IV. Wymagane dokumenty (obowiązkowe):

  • List motywacyjny i życiorys – CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
  • Oświadczenie o: pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydatów dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Prezentacja firmy

CENTRUM OBSŁUGI ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi