Opis stanowiska pracy
Naszym Klientem jest organizacja o globalnym zasięgu, działająca w branży Customer Relationship Management. Założona prawie 30 lat temu stale umacnia swoją pozycję światowego lidera w zleconych usługach obsługi klienta. Usługi wsparcia prowadzone są w ponad 110 Centrach Obsługi Klienta w 23 krajach na całym świecie. Aktualnie do warszawskiego Contact Center poszukujemy:
Senior Hr Generalist
Nr referencyjny:
HRGEN/02/2015
Lokalizacja:
Warszawa/ Mokotów
Zakres obowiązków:
- Wsparcie Menadżera ds. Hr w zakresie zarządzania administracją personalną
- Koordynacja działań związanych z prowadzeniem administracji kadrowo - płacowej (m.in prowadzenie akt personalnych, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia- umowy o pracę oraz zlecenia, aneksy, zaświadczenia)
- Monitorowanie danych w wewnętrznym systemie oraz dokonywanie bieżących aktualizacji
- Przygotowanie niezbędnych dokumentów zgodnych z literą prawa ( sprawozdania, deklaracje)
- Tworzenie raportów i zestawień w ramach dedykowanego systemu kadrowo- płacowego (m.in statystyki zatrudnienia, statystyki dotyczące czasu pracy etc.)
- Ewidencja czasu pracy oraz urlopów pracowniczych
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy oraz wewnętrznych regulacji w Placówce
- Wsparcie Kierowników Liniowych w zakresie prawa pracy
- Przeprowadzanie szkoleń z zakresu prawa pracy
Nasz Klient oferuje:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Pakiet benefitów (m.in prywatna opieka medyczna, karta multisport, szkolenia oraz kursy językowe)
- Rozwój w strukturach firmy (jasna ścieżka kariery)
- Możliwość uczestnictwa w rozwojowych projektach w obszarze HR
- Duży zakres samodzielności
- Możliwość poszerzania cennego doświadczenia w dynamicznym i międzynarodowym zespole tworzącym bardzo przyjazne środowisko i atmosferę pracy
Wymagania
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rok
- Doświadczenie w obsłudze kadrowej międzynarodowej firmy (minimum 5 lat)
- Dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2)
- Praktyczna znajomość aktualnych regulacji prawnych w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych, czasu pracy
- Umiejętność pracy a systemie Symfonia oraz Płatnik
- Praktyczna wiedza z zakresu rozliczania czasu pracy
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel!)
- Umiejętność współpracy z pracownikami na wszystkich szczeblach struktury organizacyjnej
Adore Hr Agencja o numerze 8736.
Prezentacja firmy
„Łączenie wiedzy doświadczenia i zrozumienia potrzeb wszystkich p...
„Łączenie wiedzy doświadczenia i zrozumienia potrzeb wszystkich partnerów w celu szybkiego osiągnięcia wspólnego sukcesu”„Ludzie do których zawsze wrócisz i szczerze ich polecisz gdy poszukujesz rozwiązań HR\\\"
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/04/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja