Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w ZgorzelcuKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referentKomenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec, ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 12 G
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Dokonywanie przeglądów, czynności konserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących napraw sprzętu teleinformatycznego, będącego na wyposażeniu jednostki;
- Administrowanie i zarządzanie sprzętem teleinformatycznym będącym na wyposażeniu jednostki tj. urządzenia sieciowe, terminale, stacje dostępowe, zestawy PC, drukarki;
- Instalowanie i uaktualnianie oprogramowania komputerowego;
- Dbanie o bieżącą obsługę poczty intranetowej;
- Prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego w książkach mienia i materiałów
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań- praca wymaga szczególnej koncentracji,
- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku (brak windy i podjazdów),
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracyInne:Proponowane wynagrodzenie: 2.133 zł. brutto + procentowy dodatek za staż pracy maksymalnie 20%.
Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych dokumentów lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty nie zakwalifikowane nie będą odsyłane, zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KPP w Zgorzelcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 075 64 94 306.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Praktyczna znajomość budowy komputera i urządzeń teleinformatycznych,
- Umiejętność bardzo dobrej obsługi programów i systemów komputerowych
- Nieposzlakowana opinia
- Samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Umiejętność realizacji zadań pod presją czasu
wymagania dodatkowe:Wymagane dokumenty i oświadczenia:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
2016-09-08
Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12 G
59-900 Zgorzelec
,,z dopiskiem na kopercie - dotyczy naboru na stanowisko starszego referenta
Zespołu Łączności i Informatyki Wydziału Wspomagającego”