Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w ŁodziDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referentIzba Administracji Skarbowej w Łodzi
Al. Kościuszki 83 90-436 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przechowywanie, zabezpieczenie i ochronę dokumentacji niearchiwalnej i materiałów archiwalnych w obsługiwanych magazynach Archiwum Zakładowego.
- Zapewnienie bieżącej obsługi Archiwum Zakładowego, w tym prawidłowe prowadzenie ewidencji zasobu w obsługiwanych magazynach Archiwum Zakładowego.
- Przyjmowanie na podstawie spisów zdawczo odbiorczych, uporządkowanej zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych.
- Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, przeprowadzenie procedury brakowania i niszczenia dokumentacji niearchiwalnej.
- Opracowywanie materiałów archiwalnych w celu przekazania do archiwum państwowego
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w siedzibie archiwum na stanowisku administracyjno-biurowym,
- praca wymagająca zarówno wysiłku umysłowego jak i fizycznego (transport ręczny w granicach normy),
- praca na wysokości do 3 m przy wykorzystaniu drabin, podestów,
- praca w pomieszczeniach, w których składowane są dokumenty archiwalne wiąże się z narażeniem na czynniki biologiczne (np. kurz, grzyby),
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- narzędzia pracy – sprzęt wspomagający transport ręczny (np. wózki pchane), - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy stałej zlokalizowane w budynku dwupiętrowym, wyposażonym w windę,
- stanowisko pracy stałej oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
- brak podjazdu dla wózków inwalidzkich, brak pomieszczeń higienicznosanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wymagane oświadczenia, list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu
o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowę kwalifikacyjną. Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.810,76 zł.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-135.
Wzory oświadczeń można pobrać https://dsc.kprm.gov.pl/wzory-oswiadczen-w-naborach
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych oraz prawa archiwalnego,
- biegła obsługa komputera,
- komunikatywność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
- umiejętność przekazywania informacji.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- ukończone kursy i szkolenia z zakresu kancelaryjno-archiwalnego,
- obsługa systemów informatycznych MF i IS obsługiwanych na stanowisku pracy.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2017-01-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu