Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Miejska Policji
w Zabrzu
ul. 1 Maja 10

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa kancelaryjno-biurowa Zespołu Prezydialnego, Sekretariatu Komendanta, Rzecznika Prasowego, Zespołu Techniki Kryminalistycznej KMP w Zabrzu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawidłowego obiegu dokumentacji. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z obiegiem dokumentów, w tym ewidencjonowanie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz rozliczanie przesyłek pocztowych.
  • Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli dla KMP w Zabrzu, sporządzanie zamówień, weryfikacja faktur oraz okresowa aktualizacja stempli i pieczęci, w tym przygotowywanie do protokolarnego zniszczenia.
  • Prowadzenie rejestru czynności wyjaśniających oraz kompletowanie akt postępowań zakończonych.
  • Prowadzenie dziennika korespondencyjnego do pokwitowań, książki doręczeń przesyłek miejscowych, rejestru WKT-111 i innych rejestrów obowiązujących w Zespole Prezydialnym KMP w Zabrzu oraz rejestrów pomocniczych, a także kwartalne i roczne rozliczenia rejestrów kancelaryjnych.
  • Współpraca z pozostałymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi KMP i z innymi instytucjami: Wytwórnią Pieczęci oraz obsługa petentów.
  • Uczestnictwo w przekazaniach komórek organizacyjnych KMP oraz KP w Zabrzu i w wizytacjach komórek organizacyjnych KMP w Zabrzu oraz podległych jednostkach z zakresu obiegu dokumentacji jawnej.
  • Protokołowanie narad kierownictwa KMP w Zabrzu zgodnie z harmonogramem.
  • Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazywanie jej w wyznaczonym terminie do Składnicy Akt KMP w Zabrzu.


Warunki pracy

Narzędzia i materiały pracy: komputer, niszczarka, ksero. Bariery architektoniczne: miejsce usytuowane jest na parterze budynku. Konieczność przemieszczania się po piętrach budynku. Budynek nie posiada windy oraz podjazdów dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo. Praca kancelaryjno-biurowa związana z prowadzeniem ewidencji dokumentacji jawnej. System pracy ośmiogodzinny, jednozmianowy. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 032 2779218. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie oferty są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Wynagrodzenie zasadnicze: 2,053,92 złotych brutto. Oferty niespełniające wymagań formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania dokumentów. Osoby zakwalifikowane do etapów selekcji zostaną powiadomione telefonicznie o terminach poszczególnych etapów.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi