Opis stanowiska pracy


Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI

Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI
ul. Jagiellońska 51
03-301 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa sekretariatu Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego
  • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym
  • przygotowywanie korespondencji i dokumentacji przeznaczonej do wysłania i rozdzielanie dokumentacji wpływającej,
  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie korespondecji oraz przesyłek,
  • prowadzenie rejestrów dzienników i książek ewidencyjnych
  • przyjmowanie akt spraw ostatecznie załatwionych, w celu ich przekazania do składnicy akt,
  • sporządzanie inwentaryzacji rocznej spraw i dokumentów


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa,
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- budynek nie posiada windy oraz podjazdów dostosowanych do osób niepełnosprawnych
ruchowo.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz oświadczeń. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci /kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja ofert spełniających wymagania formalne, analiza ofert spełniające wymagania formalne, rozmowa kwalifikacyjna. (Sprawdzian wiedzy i umiejętności w przypadku dużej ilości ofert).
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 22 60-382-40

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze administracyjno-biurowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność, samodzielność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie ustawą z 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. nr 182, poz. 1228 ze zm.) o ochronie informacji niejawnych, lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą " poufne"
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi