Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Radomiu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Miejska Policji w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59
26-600 Radom


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie Elektronicznego Rejestru Śledztw i Dochodzeń oraz Rejestru Odmów Wszczęcia i Czynności Sprawdzających dla poszczególnych wydziałów KMP Radom
  • weryfikacja poprawności pod względem formalnym i merytorycznym formularzy KSIP przed ich wprowadzeniem do systemu,
  • dokonywanie sprawdzeń w systemach policyjnych KSIP, Systemu Wyszukiwania Policji PESEL oraz Systemu Analitycznego
  • wprowadzanie danych do sytemu KSIP,
  • sporządzanie comiesięcznego biuletynu statystycznego dotyczącego wyników pracy jednostki za dany okres rozliczeniowy,
  • weryfikacja postepowań zawieszonych w nadzorujących prokuraturach.


Warunki pracy

- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca przy monitorze ekranowym,
- nie występują warunki szkodliwe i niebezpieczne,


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie testów pisemnych i rozmów kwalifikacyjnych na stronie
internetowej bip.radom.kmp.policja.gov.pl.w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Radomiu w zakładce "praca- służba cywilna - informacja o terminach testów i rozmów kwalifikacyjnych". Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Zachęcamy również osoby niepełnosprawne do składania aplikacji.
Informacja telefoniczna : 048 345-31-16


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
staż pracy w administracji lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomośc ustawy o Policji i aktów wykonawczych, przepisów dot. przetwarzania informacji przez Policję,
  • umiejętność obsłgi komputera i systemów policyjnych,
  • komunikatywność ,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność koordynowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • bardzo dobra znajomośc obsługi komputera


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi