Opis stanowiska pracy


Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie obsługi biurowej w zakresie korespondencji placówki, zapewnienie zgodnego z przepisami obiegu oraz archiwizacji wytworzonej dokumentacji,
  • współpracowanie z funkcjonariuszami placówki celem przygotowania pism do właściwych urzędów, przestrzeganie terminów wynikających z prowadzonych czynności służbowych,
  • sporządzanie rozkazu dziennego Komendanta PSG w Olsztynie, wystawianie delegacji służbowych funkcjonariuszom i pracownikom placówki,
  • przyjmowanie zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników placówki, ewidencjonowanie ich w rejestrze zaświadczeń lekarskich i terminowe przesyłanie do odpowiednich komórek W-MOSG,
  • przyjmowanie, przygotowywanie, ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji do właściwych adresatów,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z wykorzystaniem przez funkcjonariuszy placówki dopłat do wypoczynku, zwrotów kosztów dojazdu, przejazdów raz w roku pociągiem,
  • systematyczne porządkowanie posiadanego zasobu dokumentów w tym kompletowanie i rozliczanie dokumentów i ich archiwizowanie.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku wielokondygnacyjnym PSG w Olsztynie. Budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe dla zdrowia. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym. Praca biurowa, 8 godzin dziennie i 40 godzin tygodniowo.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



Inne:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Wynagrodzenie miesięczne brutto: zasadnicze na okres trwania umowy o pracę na czas określony: ok. 1915 zł brutto
Dokumenty można składać osobiście w Kancelarii Jawnej lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG. Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obsługi komputera w programach Word i Excel
  • ogólna znajomość zasad obiegu dokumentów
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole


wymagania dodatkowe:

  • 6 miesięcy doświadczenia w pracy biurowej
  • posiadanie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • w przypadku posiadania - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych.

  • 2016-08-29
    Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej
    im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn
    KANCELARIA JAWNA

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/08/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi