Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu
ul. Kilińskiego 20
78-100 Kołobrzeg

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa kadrowa Komendy Powiatowej Policji w Kołobrzegu
  • Gromadzenie, analizowanie i udostępnianie danych dotyczacych sytuacji kadrowej
  • Udzielanie pomocy kadrowej i konsultacji naczelnikom, kierownikom, policjantom oraz pracownikom policji
  • Sporzadzenie decyzji i innych aktów administracyjnych wydawanych przez Komendanta Powiatowego Policji w kołobrzegu
  • Wykonywanie czynności związanych z przyjęciem, przeniesieniem lub zwolnieniem policjantów oraz pracowników policji
  • Sporządzanie wszelkije sprawozdawczości kadrowej
  • Prowadzenie ksiązki etatowej
  • Obsługa programów Płatnik , SWOP, Word, Exel


Warunki pracy

Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, jednozmianowa. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy ( czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie), drukarkę, fax. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca biurowa związana z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów. Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku KPP w Kołobrzegu.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem " Nabór na stanowisko starszego referenta Zespołu Kadr i Szkolenia KPP w Kołobrzegu" .
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze : 2.288 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy
( od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego).
Wymienione w ogłoszeniu oświadczenia należy opatrzyć aktualna datą oraz odręcznym podpisem.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminach poszczególnych etapów selekcji.
Nabór odbywać będzie się zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji w Kołobrzegu

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ogólne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość i umiejętność interpretacji przepisów ustawy o policji oraz ustawy o słuźbie cywilnej
  • Znajomość przepisów dot. prawa pracy
  • Umiejętność wspólpracy
  • Umiejętność komunikowania się
  • Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi