Opis stanowiska pracy
Coworkingness Consulting powstało po to, by pomóc obcokrajowcom odnaleźć się w Polsce. Niezależnie od powodów, dla których się tu pojawiają, pomagamy im uniknąć błędów i wybrać uczciwych usługodawców. Wielu z nich zaczyna prowadzić działalność gospodarczą i ciężko im zrozumieć w jaki sposób działa nasz system podatkowy. Nam również ciężko jest to zrozumieć, a jeszcze ciężej wytłumaczyć księgowym dlaczego nie mogą zachowywać się jak urzędnicy i co to jest interfejs usługi księgowej.
Dlatego poszukujemy Ciebie - chcemy zdjąć z naszych klientów ciężar dyskusji o podatkach i zaproponować im sensowne rozwiązanie. Z uśmiechem na ustach. Jeżeli czujesz, że ten styl pracy do Ciebie pasuje i masz twardą wiedzę niezbędną do samodzielnej obsługi przedsiębiorców - napisz do nas. Możemy dać Ci "stabilną umowę o pracę" lub zaprosić Cię do wspólpracy jako przedsiębiorcę - włączając w to udziały w naszej spółce.
Zakres zadań:
- samodzielne prowadzenie księgowości działalności gospodarczych
- samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek,
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,
- przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i prowadzenie ewidencji środków trwałych
- sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej
Wymagania
- co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku jako księgowy/a- wykształcenie wyższe
- stosowne certyfikaty potwierdzające wiedzę z zakresu księgowości bądź wykształcenie wyższe kierunkowe
- bardzo dobra znajomość przepisów UoR, VAT, CIT, PIT,
- znajomość programu Comarch ERP Optima,
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność, terminowość i umiejętność współpracy w zespole.
- angielski na poziomie średnio zaawansowanym będzie atutem
Prezentacja firmy
Coworkingness Consulting is a go-to point for foreign companies entering...
Coworkingness Consulting is a go-to point for foreign companies entering Polish market. We provide comprehensive business assist and outsourcing services such as management, payroll and accounting. Our team was created by Polish and Belgian entrepreneurs. Our varied experiences resulted in establishing a fully cross-funcional entity.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/04/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Wynagrodzenie
- 5 000PLN - 7 000PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- opcja na udziały
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa