Opis stanowiska pracy
Do głównych obowiązków należeć będzie:
- zapewnianie ciągłego i optymalnego funkcjonowania infrastruktury technicznej zakładu (eksploatacją i konserwacją),
- koordynowanie prac inwestycyjnych i remontowych oraz uczestniczenie w ich odbiorach,
- organizowanie pracy, zlecanie prac naprawczych oraz weryfikowanie postępów w ich realizacji,
- zarządzanie systemami dystrybucji mediów oraz bieżące współpracowanie z ich dostawcami,
- podejmowanie działań prewencyjnych i korygujących w zakresie utrzymania sprawności infrastruktury technicznej,
- przygotowywanie planów budżetowych, nadzorowanie ich realizacji oraz analizowanie odchyleń,
- prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego,
- nadzorowanie oraz sporządzanie sprawozdań GUS (sprawozdania bilansowe nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej),
- podejmowanie działań organiczających wpływ eksloatacji technicznej na środowisko naturalne,
- dbanie o mienie pracodawcy, należy stan urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz o odpowiedni ład i porządek w miejscu pracy.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego – preferowane techniczne o profilu budowlanym, mechanicznym, elektrycznym lub elektro-energetycznym,
- przynajmniej 3. letnie doświadczenie w zarządzaniu utrzymaniem obiektów i infrastruktury przemysłowej (dużym atutem będzie doświadczenie w firmie produkcyjnej, sepcjalizującej się w produkcji chemii gospodarczej lub kosmetyków),
- zaawansowanej wiedzy technicznej, umiejętności czytania rysunku technicznego oraz schematów elektrycznych,
- znajomości specyfiki eksploatacji urządzeń i instalacji budynkowych (m.in. kotłownia gazowa, sprężarkownia, stacje uzdatniania wody czy systemy klimatyzacyjno-wentylacyjne),
- dobrej znajomości języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
- ważnych uprawnień elektro-energetycznych (SEP E+D wszystkie kategorie, w tym E1 i D1 powyżej 1kV),
- praktycznej znajomości zagadnień Preventive Maintenance.
Z naszej strony oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- produkty reklamowe firmy co 3. miesiące,
- prywatną opiekę medyczną,
- kartę MultiSport,
- możliwość zapisania się do preferencyjnego pakiektu ubezpieczenia grupowego,
- bony świąteczne,
- dofinansowanie do wakacji,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji.
Prezentacja firmy
Polska Spółka powstała w 2015r z celem budowy najbardziej efektyw...
Polska Spółka powstała w 2015r z celem budowy najbardziej efektywnego przedsiębiorstwa produkującego Chemię Gospodarczą i Kosmetyki we wschodniej częsci Europy. Miejscem funkcjonowania jest Zakład Produkcyjny przy ul. Krakowskiej 112-116 we Wrocławiu odkupiony od PZ Cussons, który od lat wytwarzał produkty zajmujące czołowe pozycje sprzedaży na rynku. To w miejscu z 90 letnią tradycją produkcji chemii E&S Industry rozpoczęło proces budowy silnego gracza rynkowego działającego przede wszystkim w sektorze marek własnych i produkcji kontraktowej.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/01/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe inżynierskie
- Branża / kategoria:
- Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Inżynieria, Praca Kadra zarządzająca