Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw związanych z realizacją procedury doboru do służby w Policji między innymi poprzez: a) dokonywanie oceny aplikacji personalnych kandydatów do służby w Policji, b) obsługiwanie elektronicznego narzędzia doboru kadr w celu rejestracji kandydatów, c) wyznaczanie miejsca i terminu etapów postępowania kwalifikacyjnego oraz wprowadzanie wyników tych etapów, d) organizowanie spotkań informacyjnych dla kandydatów do służby w Policji, w celu omówienia kluczowych spraw związanych z pierwszym etapem rekrutacji do służby, e) uczestniczenie w rozmowie kwalifikacyjnej przeprowadzanej z kandydatem do służby w Policji
  • obsługa i nadzór prawidłowego funkcjonowania systemu komputerowego "Płatnik" między innymi poprzez: a) zgłaszanie do ubezpieczeń funkcjonariuszy Policji oraz pracowników cywilnych wraz z członkami ich rodzin, b) wyrejestrowanie z tych ubezpieczeń funkcjonariuszy Policji oraz pracowników cywilnych wraz z członkami ich rodzin, c)dokonywanie zmian oraz korekt w zgłoszeniu do ubezpieczenia, d) przygotowywanie stosownej dokumentacji do ZUS i NFZ, w celu potwierdzenia formularzy A1 dla funkcjonariuszy Policji oraz pracowników cywilnych delegowanych za granicę
  • nawiązywanie kontaktów służbowych z podmiotami zewnętrznymi współuczestniczącymi w realizacji postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji, w celu zapewnienia ciągłości postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji oraz współpraca z podmiotami wewnętrznymi Policji tj. Komendantami Miejskimi i Powiatowymi Policji, jak również z instytucjami zewnętrznymi takimi jak: ZUS czy NFZ
  • obsługa systemu SWOP na poziomie kadrowym umożliwiającym wprowadzenie danych dotyczących ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
  • prowadzenie w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP we Wrocławiu ewidencji sprzętu kwaterunkowo-gospodarczego, informatycznego , łączności, przeciwpożarowego, mundurowego, uzbrojeniowego


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
a) praca biurowa, przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy,
b) praca odbywa się głównie w pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej,
c) praca w systemie jednozmianowym,
Miejsce organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
a) obsługa urządzeń biurowych,
b) stanowisko wyposażone w monitor ekranowy,
c) w pomieszczeniu zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



Inne:

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,3808 (co stanowi kwotę 2 587,40 zł brutto)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze rekrutacji lub administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów dot. postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji,
  • umiejętności interpersonalne,
  • komunikatywność,
  • wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność,
  • samodzielność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • terminowość,
  • umiejętność pracy własnej,
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • znajomość obsługi komputera - pakiet MS OFFICE


wymagania dodatkowe:



    Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

    2016-07-27
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydz. Kadr i Szkolenia ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
    lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/07/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi