Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
ul. Grodzka 1/5
70-560 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie na stan inwentarza KM i JRG środków trwałych i środków trwałych w użytkowaniu po przez wypisywanie dokumentów księgowych - przyjęcie środka trwałego OT,
  • Zdejmowanie ze stanu inwentarza środków trwałych i środków trwałych w użytkowaniu poprzez wypisywanie następujących dokumentów księgowych: likwidacja LT, LN; zmiana miejsca użytkowania MT, MW; protokoły przekazania PT; not księgowych,
  • Prowadzenie ksiąg: ewidencji ilościowej KM PSP; ewidencji środków trwałych O11 dotyczących KM PSP i KW PSP; ewidencji inwentarzowych tj. środków trwałych w użytkowanie dotyczących KM PSP i KW PSP,
  • Uzgadnianie sald kont 013, 011 z wydziałem kwatermistrzowskim KW PSP; co miesięczne uzgadnianie sald kont 013,011,020,072,071,310 z księgowością KM PSP,
  • Naliczanie rocznych umorzeń środków trwałych będących na stanie KM PSP i KW PSP; dokonywanie sprawozdań ze środków trwałych do GUS; prowadzenie kart szczegółowych środków trwałych,
  • Prowadzenie kartotek ilościowo-wartościowych z magazynów A i B; co miesięczne rozliczanie magazynów A i B pod względem ilościowym i wartościowym; rozliczanie inwentaryzacji z magazynu A i B, KM PSP,
  • Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych oraz środków trwałych w użytkowaniu z KM PSP i JRG; oznakowanie sprzętu numerami inwentarzowymi w JRG i KM PSP; prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej realizowanych kampanii społecznych przez komendę miejską.


Warunki pracy

- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
- budynek nie posiada windy,
- praca w siedzibie oraz w terenie,
- wyjazdy służbowe,
- wysiłek fizyczny.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Planowany termin zatrudnienia 01 stycznia 2018 r. Wynagrodzenie: (brutto) około 2500 zł.
Oferty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej na stanowisku starszego inspektora ds. kwatermistrzowskich". Oferty otrzymane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru umieszczona zostanie w dniu 13 grudnia 2017 r. na stronie internetowej KM PSP w Szczecinie: www.straz.szczecin.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy. Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 14 grudnia 2017 r.
Oferty odrzucone w razie ich nieodebrania w ciągu 2 tygodni od daty zakończenia rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 434-84-65.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie techniczne,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

4 lata doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o Rachunkowości,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kserokopie zaświadczeń ukończonych kursów i szkoleń przydatnych na ww. stanowisku
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-11
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/12/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi