Opis stanowiska pracy


Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

30-107 Kraków
Plac Na Stawach 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie uzgodnień z zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływana na środowisko sporządzanych dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, projektów polityk, strategii, planów lub programów,
  • przygotowywanie uzgodnień projektów studiów i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w odniesieniu do obszarów chronionych,
  • przygotowywanie uzgodnień warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego w odniesieniu do obszarów parku krajobrazowego, obszaru chronionego krajobrazu i obszarów Natura 2000,
  • przygotowywanie opinii w zakresie ochrony środowiska dotyczących projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz projektów studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, lub ich zmian, a także projektów polityk, strategii, planów lub programów opracowywanych przez organy administracji,
  • przygotowywanie opinii dotyczących potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć,
  • szacowanie szkód spowodowanych przez bobry.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa częściowo związana z wyjazdami terenowymi (lasy, tereny górzyste), w różnych warunkach pogodowych oraz różnych porach roku,
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
okresowe spiętrzenie zadań oraz konieczność wykonywania zadań w krótkich terminach,
kontakt z klientem zewnętrznym, niewykluczone sytuacje konfliktowe.
Podstawowym narzędziem pracy jest komputer. Na stanowisku nie występują uciążliwe, szkodliwe i niebezpieczne warunki pracy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacje o metodach naboru:
- I etap - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
- II etap - pisemny test wiedzy, w przypadku dużej liczby ofert spełniających wymagania formalne, w siedzibie Wydziału Spraw Terenowych RDOŚ w Starym Sączu, ul. Daszyńskiego 3.
- III etap - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy otrzymali najwyższy wynik z testu pisemnego, a w przypadku braku testu pisemnego, ze wszystkimi kandydatami, którzy spełniają warunki formalne w siedzibie Wydziału Spraw Terenowych RDOŚ w Starym Sączu ul. Daszyńskiego 3.
Wszystkie oświadczenia kandydata/kandydatki powinny być własnoręcznie podpisane. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do dalszych etapów zostaną o tym poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną. Prosimy kandydatów/kandydatki o podanie adresu e-mail. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska zastrzega sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi kandydatami/kandydatkami. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert oraz niespełniające wymogów formalnych, zostaną komisyjnie zniszczone. Planowany termin zatrudnienia 15.02.2017 r. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 18 446 09 08 lub na stronie www.krakow.rdos.gov.pl



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej w obszarze ochrony środowiska lub ochrony przyrody.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, w szczególności znajomość zagadnień związanych z procedurą ocen oddziaływania na środowisko,
  • znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • znajomość ustawy o ochronie przyrody oraz przepisów Dyrektyw Unijnych z zakresu ochrony przyrody oraz znajomość zagadnień związanych z problematyką funkcjonowania obszarów Natura 2000 i gatunków chronionych,
  • samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność,
  • prawo jazdy kategorii B.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność obsługi programów GIS.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy we wskazanym obszarze (kopie świadectw pracy)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi