Opis stanowiska pracy


Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach

Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
ul. Sienkiewicza 2
44-100 Gliwice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Planowanie przychodów i wydatków związanych z realizacją inwestycji,
  • Opracowywanie budżetów planowanych usług i dostaw we współpracy z zespołem ds. realizacji budowy i zarządzania kontraktami,
  • Przygotowywanie wymaganych zestawień i raportów w zakresie rozliczeń finansowych prezentujących stan realizacji poszczególnych działań oraz uzgadnianie ich treści z jednostkami nadzorującymi,
  • Rozliczanie w BKP oraz innych instytucjach pośredniczących poniesionych wydatków, zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,
  • Sporządzanie wniosków o wypłatę środków, zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,
  • Nadzór nad przygotowaniami i procesem realizacji przetargów prowadzonych zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,
  • Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia i dokumentów przetargowych we współpracy z zespołem ds. realizacji budowy i zarządzania kontraktami,
  • Monitorowanie finansowe projektu pod względem zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz pozostałymi dokumentami planistycznymi, w tym z planami płatności, stała współpraca z Księgową Projektu oraz Główną Księgową RZGW Gliwice.


Warunki pracy

zadania realizowane w siedzibie Biura, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi- wyjazdy służbowe, praca pod presją czasu,

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telef. (32)777- 49- 22, lub (32)777- 49-21,
- Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą przyjmowane.
- Aplikacje nieodebrane w okresie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert, zostaną komisyjne zniszczone.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
ogólnego doświadczenia w pracy

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.
  • Rzetelność, systematyczność, terminowość.
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office ) w tym programów księgowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze.
  • Dyspozycyjność, komunikatywność
  • Odporność na stres, asertywność.
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi