Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Poznaniu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Miejska Policji w Poznaniu
ul. Szylinga 2
60-790 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestracja dokumentów niejawnych,
  • przyjmowanie, rejestrowanie, przekazywanie dokumentów niejawnych do innych jednostek/komórek za pośrednictwem Kancelarii Tajnej KMP w Poznaniu,
  • przygotowanie dokumentów do wysyłki, sporządzanie wykazów przesyłek nadanych oraz przekazanie poczty za książką doręczeń do Kancelarii Tajnej,
  • udział w inwentaryzacji dokumentów niejawnych,
  • udzielanie instruktarzu o sposobie prowadzenia ewidencji dokumentów, ich rejestracji i przechowywania,
  • wydawanie dokumentacji "OZ" po odpowiednim okresie przechowywania pracownikom merytorycznym,
  • przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Wydziału w którym umiejscowiony jest oddział Kancelarii Tajnej,
  • obejmuje zastępstwa podczas nieobecności pracownika oddziału Kancelarii Tajnej w Wydziale dw. z Przestępczością Gospodarczą oraz w Wydziale dw. z Przestępczością Samochodową KMP w Poznaniu.


Warunki pracy

Praca w ramach umowy na czas określony - zastępstwa pracownika przebywającego na długotrwałej nieobecności usprawiedliwionej.
Praca jednozmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, na II piętrze, budynek nie posiada barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, praca przy komputerze,
praca z dokumentacją niejawną.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proponowane wynagrodzenie wg. mnożnika 1,070 = 2005,01 zł + dodatek stażowy max. 20% brutto.
W liście motywacyjnym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia dotyczącego naboru, dane kontaktowe, dane do korespondencji, numer PESEL.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Aplikacje niekompletne lub nie podpisane odręcznie - nie przejdą do dalszego etapu rekrutacji.
Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów ani suplementów do dyplomów.
Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie, czytelnie podpisane.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru zostanie umieszczona na stronie BIP KMP w Poznaniu, w zakładce nabory-ksc.
Ofert nie zakwalifikowanych nie odsyłamy.
Dodatkowe informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod numerem telefonu 061 84 157 22
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Obsługa komputera,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli "ściśle tajne" lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli "ściśle tajne" lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi