Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Redagowanie pism na polecenie kierownika komórki, sporządzanie tabel, zestawień, wykazów w celu wsparcia bieżącej pracy kierownictwa komórki oraz zadań budżetowych.
  • Przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej do komórki i wysyłanej korespondencji jawnej, prowadzenie wymaganych przepisami rejestrów przeznaczonych do ewidencjonowania dokumentów jawnych w tym rejestru przepisów służbowych w celu prawidłowego funkcjonowania komórki.
  • Analiza potrzeb finansowych jednostek podległych KWP w Lublinie w zakresie zakupu energii elektrycznej, cieplnej, gazu i wody oraz usług związanych z eksploatacją obiektów, sporządzanie projektu planu finansowego w tym zakresie w celu oszacowania środków wymaganych do zabezpieczenia potrzeb.
  • Przygotowywanie, nadawanie i odbieranie korespondencji z Poczty Specjalnej, kancelarii jawnej i innych komórek organizacyjnych KWP w Lublinie oraz przekazywanie pracownikom korespondencji zgodnie z dekretacją przełożonego w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
  • Prowadzenie obsługi organizacyjno – recepcyjnej interesantów zewnętrznych i wewnętrznych (w tym obsługa urządzeń biurowych) w celu właściwej i skutecznej obsługi klientów komórki.
  • Prowadzenie rejestrów: listy obecności, książki wyjść, ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich pracowników w celu prawidłowego ewidencjonowania czasu pracy.
  • Składanie do Wydziału Zaopatrzenia zapotrzebowania na materiały biurowe i rozliczanie przekazanych materiałów w celu zapewnienia komórce właściwego zaplecza materiałowo – biurowego.
  • Kompletowanie dokumentów ostatecznie załatwionych w celu przekazania ich do archiwum.


Warunki pracy

Praca wykonywana jest w budynku KWP w Lublinie, przy ul. Narutowicza 73, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów).
Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy komputerze. Realizacja zadań wymaga częstych kontaktów z pracownikami innych komórek organizacyjnych KWP w Lublinie zajmujących się realizacją powiązanych zadań. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała z możliwością robienia przerw.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 81 535 43 30, 81 535 46 93.
Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru będzie realizowane w miesiącu styczniu 2017 r.
Oferowane warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze wynikające z mnożnika kwoty bazowej 1,2638 (2368,16 zł. brutto) oraz dodatek z tytułu wysługi (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu pięciu lat pracy i wynosi on 5% wynagrodzenia zasadniczego. Z każdym rokiem wzrasta o 1% do momentu, aż osiągnie wysokość 20%).
Oferty należy składać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Lublinie (pok. 127) lub przesłać pocztą na wskazany powyżej adres.
Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Po weryfikacji formalnej ofert kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie osobistej prezentacji.
Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem do dalszych etapów rekrutacji.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KWP w Lublinie.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie, opublikowanym w BIP KWP w Lublinie (zakładka „Wolne stanowiska w SC”).
W BIP KWP w Lublinie dostępny jest wzór oświadczenia kandydata ubiegającego się o stanowisko.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów regulujących sprawy związane ze stosunkiem służby i pracy
  • Umiejętność komunikowania się, argumentowania oraz asertywność
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność działania pod presją czasu
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy, Internet)
  • Wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu pracy biurowej i obsługi komputera (pakiet biurowy)
  • Posiadania poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • Znajomość przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej w Policji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej umożliwiającej wydanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą “poufne”
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu pracy biurowej i obsługi komputera (pakiet biurowy)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-13
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi