Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
ul. Zgierska 47
91-446 Łódź


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie i koordynacja prac dotyczących zgłoszeń i naprawy pojazdów transportowych i sprzętu silnikowego będących w użytkowaniu przez Wydziały i Jednostki Ratowniczo-Gaśnicze Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
  • sporządzanie zestawień zużycia paliwa i przebiegu kilometrów przez pojazdy transportowe i sprzęt silnikowy KM PSP w Łodzi
  • przygotowanie upoważnień dla pracowników KM PSP w Łodzi do prowadzenia służbowych pojazdów samochodowych
  • prowadzenie ewidencji pojazdów transportowych i sprzętu silnikowego w komputerowych bazach danych: EKSPON, PSP-BT i innych wskazanych przez Naczelnika Wydziału Technicznego
  • współpraca z serwisami, zakładami naprawczymi oraz podmiotami oferującymi sprzedaż lub pośrednictwo w zakupie części zamiennych
  • udział w prowadzonych postępowaniach wyjaśniających przyczyny wypadków z udziałem środków transportu Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
  • prowadzenie wykazu realizowanych napraw i konserwacji przez pracowników Wydziału Technicznego


Warunki pracy

Jednopiętrowy budynek Komendy Miejskiej PSP w Łodzi. Budynek nie jest w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak zainstalowanych wind, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy na I piętrze wyposażone w sprzęt komputerowy i telefon. Praca jednozmianowa, ośmiogodzinna od poniedziałku do piątku. Obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Kontakty zewnętrzne z : warsztatami samochodowymi, stacjami diagnostycznymi, Urzędem Dozoru Technicznego. Sporadyczny udział w szkoleniach i kursach.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
•Lista osób spełniających wymagania formalne wraz z terminem kolejnego etapu postępowania zostanie opublikowana do dnia 14 listopada 2016 roku;
•Wyniki i terminy poszczególnych etapów będą publikowane na stronie Komendy Miejskiej PSP w Łodzi (www.kmpsplodz.pl);
• Nie umieszczenie kandydata na liście oznacza nie zakwalifikowanie się do kolejnego etapu;
•Komisja nie kontaktuje się bezpośrednio z kandydatami na etapie selekcji;
•Nie stawienie się kandydata w wyznaczonym terminie dyskwalifikuje kandydata;
•Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów (42) 61 63 034;
•Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone;
• Wynagrodzenie wynosi 2100,00 zł (brutto).


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ogólne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku: administracyjno-biurowym lub w zakresie gospodarki transportowej lub logistyki lub doświadczenie na stanowisku ds. obsługi klienta (naprawa pojazdów, sprzedaż części samochodowych)

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
  • umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie
  • dyspozycyjność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • biegła obsługa komputera
  • prawo jazdy kat. C


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopia prawo jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kserokopia prawo jazdy kat. C

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-11-07
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi