Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Lesznie

Komendant Miejski poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W LESZNIE
UL. 17-GO STYCZNIA 8
64-100 LESZNO

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizowanie zadań związanych z wdrażaniem decyzji i wytycznych do praktyki kadrowej oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych Komendanta Miejskiego Policji w Lesznie
  • Realizowanie zadań z zakresu spraw kadrowo - osobowych związanych z przebiegiem służby funkcjonariuszy i pracy pracowników Policji oraz ewidencji kadrowej
  • Realizowanie zadań związanych z prowadzeniem akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników Policji
  • Prowadzenie książki etatowej oraz dokumentacji z zakresu doboru rezerw osobowych
  • Realizowanie zadań z zakresu statystyki i sprawozdawczości kadrowej


Warunki pracy

- praca biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
- stanowisko jest usytuowane na I piętrze budynku "A" przy ul. 17-go Stycznia 8
- brak czynników szczególnie utrudniających wykonywanie zadań

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
POZOSTAŁE DANE:
- telefon kontaktowy 65 5231473 lub 460
- zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym
- brak odpowiedzi telefonicznej na złożoną ofertę jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata do dalszego etapu postępowania
- oferty kandydatów niezakwalifikowanych do dalszego etapu postępowania zostaną zarchiwizowane lub zniszczone komisyjnie
- oferty niekompletne, bez własnoręcznych podpisów, otrzymane po terminie, bez powołania się na numer ogłoszenia oraz sporządzone nieprawidłowo nie będą rozpatrywane
- zachęcamy do udziału osoby niepełnosprawne
- proponowane wynagrodzenie wg. mnożnika 1,1500

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie administracyjne, ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność argumentowania
  • umiejętność organizowania i planowania pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość organizacji i zasad funkcjonowania jednostki Policji
  • znajomość policyjnych przepisów związanych z przebiegiem służby
  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • poświadczenie bezpieczeństwa


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych
  • kopie dokumentów potwierdzajacych spełnianie pozostałych wymagań niezbędnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dokumenty winny być zapakowane w kopercie z dopiskiem "nabór na stanowisko starszego inspektora Wydziału Zaopatrzenia, Kadr i Szkolenia"
  • w ofercie należy podać numer telefonu kanydata
  • dokumenty należy składać w sekretariacie Wydziału Zaopatrzenia, Kadr i Szkolenia
  • będą rozpatrywane oferty kompletne i sporządzone prawidłowo

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-24
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/12/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi