Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

64-100 Leszno
ul. Okrężna 19
woj. wielkopolskie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem kwaterunkowym.
  • 2. Prowadzenie magazynów.
  • 3. Prowadzenie gospodarki materiałowej.
  • 4. Obsługa komputera w zakresie oprogramowania znajdującego się w sekcji ds. kwatermistrzowsko-technicznej.
  • 5. Udział w odprawach służbowych, instruktażach, szkoleniach doskonalących wewnątrz wydziałowych, referowanie realizacji zleconych zadań przez Komendanta Miejskiego PSP.
  • 6. Realizacja zadań z planów pracy przydzielonych imiennie lub okreśłonych w protokołach narad służbowych.
  • 7. Prowadzenie gospodarki mundurowej.
  • 8. Realizowanie zakupów środków czystości dla strażaków i do utrzymania obiektów oraz materiałów biurowych, budowlanych i remontowych.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym w godz. 7:30 - 15:30 w siedzibie tut. komendy. Możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych i związanych z zaopatrzeniem komendy w niezbędny sprzęt i wyposażenie. Stres związany z obsługą klienta zewnętrznego oraz kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner, fax, w miarę potrzeb pojazd służbowy. Praca na II piętrze - budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (brak podestów i wind).

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Druk oświadczenia znajduje się na stronie internetowej www.lesznopsp.wlkp.pl. Umowa na zastępstwo nieobecnego członka Korpusu Służby Cywilnej (umowa rozwiąże się z chwilą powrotu do pracy zastępowanego pracownika). W przypadku osobistego dostarczania dokumentów należy je składać w sekretariacie komendy (II piętro). Koperty muszą być zamknięte i opisane "Nabór do KSC - zastępstwo". W dokumentach aplikacyjnych należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie techniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
- posiadanie doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjno - biurowych lub doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • - umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych,
  • - praktyczna znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
  • - umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym,
  • - znajomość procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
  • - znajomość spraw związanych z wyposażeniem kwaterunkowym,
  • - znajomość gospodarki materiałowej,
  • - dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, odpowiedzialność,
  • - prawo jazdy minimum kat. B,
  • - uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • - posiadanie doświadczenia w prowadzeniu spraw związanych z obsługą i naprawą sprzętu silnikowego,
  • - posiadanie uprawnień dotyczących obsługi i naprawy urządzeń elektroenergetycznych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - kopia dowodu osobistego,
  • - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia,
  • - kopia prawa jazdy,
  • - kopia książeczki wojskowej (dotyczy mężczyzn)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • - świadectwo kwalifikacji.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi