Opis stanowiska pracy


Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowywanie planów wydatków jednostki w układzie obowiązującej klasyfikacji budżetowej
  • Opracowywanie budżetu jednostki zgodnie z obowiązującą klasyfikacją zadaniową (budżet zadaniowy),
  • Obsługa informatycznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR ( m.in. sporządzanie miesięcznych zapotrzebowań na środki finansowe, opracowywanie rocznych harmonogramów wydatkowania środków finansowych jednostki),
  • Sporządzanie rocznych informacji z realizacji zadań przez RZGW dla jednostki nadrzędnej
  • Opracowywanie planów rzeczowo – finansowych zadań dla komórek merytorycznych
  • Współpraca w opracowywanie okresowych podwyżek płac
  • Współpraca w zakresie opracowywania sprawozdawczości w układzie zadaniowym i w układzie tradycyjnej klasyfikacji budżetowej.


Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Obiekt przy ulicy Marszałka J. Piłsudskiego 22 (cztery kondygnacje). Budynek nie został wyposażony w udogodnienia w postaci wind dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz szerokość drzwi jest w odpowiednich wymiarach. Toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Tylko jedna toaleta na parterze jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na drugim piętrze w pokoju biurowym (wieloosobowym).
Warunki dotyczące charakteru pracy i sposobu wykonywania zadań:
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym, związane z poruszaniem się po budynku RZGW w Krakowie. Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności biurowe. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Czas pracy zgodny z przepisami o służbie cywilnej.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie w/w. terminie pod adres urzędu RZGW w Krakowie. z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym oraz na kopercie: „Starszy Inspektor w Wydziale Ekonomicznym.
Wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po analizie formalnej i merytorycznej nadesłanych ofert kandydaci spełniający wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru telefonicznie lub na wskazany adres poczty elektronicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem: (012) 62 84 230
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z prowadzeniem finansów publicznych w jednostkach budżetowych.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
  • bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
  • bardzo dobra znajomość przypisów o klasyfikacji budżetowej,
  • dobra znajomość tematyki budżetu zadaniowego w jednostkach sektora budżetowego,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • orientacja w strukturze administracji rządowej i samorządowej obszaru działania RZGW.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego EDEN
  • umiejętność analitycznego myślenia,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi