Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach

Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków
25-009 Kielce
ul.Zamkowa 5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie spraw kadrowych Urzędu.
  • Naliczanie zwolnień lekarskich.
  • Ewidencjonowanie czasu pracy pracowników.
  • Zgłaszanie nowozatrudnionych pracowników do ubezpieczeń społecznych, wyrejestowywanie pracowników zwolnionych oraz sporządzanie raportów rozliczeniowych z zakresu ubezpieczeń społecznych w celu realizacji zapisów ustawy o ubezpieczeniach społecznych.
  • Prowadzenie ewidencji analitycznej wydatków oraz terminowe regulowanie zobowiązań.
  • Dokonywanie operacji kasowo-gotówkowych i bezgotówkowych związanych z przychodem i rozchodem, sporządzanie raportów kasowych.
  • Sporządzanie harmonogramów wydatków oraz zapotrzebowań na środki w systemie TREZOR.
  • Sporządzanie rocznych rozliczeń PIT od umów zlecenie.


Warunki pracy

Praca przy komputerze, bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku, utrudniony dostęp do pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów postępowania zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie. Oferty otrzymane po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po upływie miesiąca od zakończenia procedury naboru.
Dodatkowe informacje dotyczące naboru pod nr.tel. 41 3445634.
Planowany termin zatrudnienia: styczeń 2017

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa pracy,
  • znajomość przepisów dot. systemu ubezpieczeń społecznych,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość systemu TREZOR,
  • znajomość obsługi bankowości elektronicznej NBP
  • znajomość programu PŁATNIK
  • znajomośc obsługi programu kadrowego "Optima"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-09
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/12/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi