Opis stanowiska pracy


Kuratorium Oświaty w Katowicach

Śląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Kuratorium Oświaty
ul.Powstańców 41a
40-024 Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zarządzanie taborem samochodów służbowych w celu zapewnienia sprawnej i właściwej obsługi potrzeb transportowych,
  • koordynowanie pracy kierowców-konserwatorów w siedzibie Kuratorium Oświaty w Katowicach w celu zapewnienia właściwego wykorzystania samochodów służbowych,
  • sprawdzanie prawidłowości wypełniania kart drogowych oraz kart godzin nadliczbiowych kierowców-konserwatorów w celu właściwego dokumentowania pracy kierowców-konserwatorów,
  • zarządzanie rezerwą podręcznikową w celu zapewnienia szkołom odpowiednich podręczników,
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją umowy w zakresie telefonii komórkowej celem zapewnienia odpowiednich warunków pracy pracownikom Kuratorium Oświaty w Katowicach,
  • koordynowanie prac osób sprzątających oraz konserwatora celem zapewnienia odpowiednich warunków pracy pracownikom w siedzibie Kuratorium Oświaty w Katowicach.


Warunki pracy

Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Budynek urzędu 10-piętrowy z podjazdem dla osób niepełnopsrawnych, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 5 piętrze, ale wymagające również poruszania się po całym obiekcie. Budynek wyposażony w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na stanowisku nie występują uciążliwe i niebezpieczne warunki pracy. Praca biurowa z możliwymi wyjazdami służbowymi do delegatur (Bielsko-Biała, Bytom, Częstochowa, Gliwice, Rybnik, Sosnowiec).


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
List motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia oferty. Wymagane dokumenty i oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty będzie można odebrać w terminie trzech miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a po tym terminie komisja zastrzega sobie prawo zniszczenia dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (032) 606-30-25.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

4 lata doświadczenia zawodowego
, w tym 2 lata stażu pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej, instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt,
  • umiejętność skutecznej komunikacji,
  • rzetelnośc i terminowość,
  • umiejętności analityczne,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • biegła znajomość obsługi komputera.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-09
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi