Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie WielkopolskimKomendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektorKomenda Wojewódzka Policji
ul. Kwiatowa 10
66-400 Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Weryfikowanie wniosków o przeprowadzenie procedury przetargowej.
- Opracowywanie i przedstawianie do akceptacji przełożonego wniosków o wszczęcie procedury przetargowej i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
- Monitorowanie przebiegu i wspomaganie realizacji zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych.
- Współuczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych w szczególności poprzez: koordynację prac Komisji, sporządzanie dokumentacji przetargowej, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień dot. treści ogłoszenia i SIWZ, udzielanie odpowiedzi na złożone w trakcie postępowania informacje o naruszeniu prawa.
- Zamieszczanie treści wszystkich ogłoszeń o wszczętych postępowaniach przetargowych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych (BIP UZP) i w Dzienniku Urzędowym UE oraz w miejscu publicznie dostępnym, a także przekazywanie treści ogłoszenia, SIWZ oraz innych informacji dotyczących postępowań przetargowych do zamieszczenia na stronie internetowej KWP.
- Kontrolowanie zawierania umów w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych w ramach prowadzonych postępowań przetargowych.
- Monitorowanie realizacji zawartych umów, w wyniku przeprowadzonych postępowań przetargowych, umów o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych .
- Prowadzenie rejestru przetargów i zawartych umów oraz ewidencji pism wpływających i wychodzących z Sekcji .
Warunki pracy- praca biurowa w godzinach 7:30-15:30,
- czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na czwartym piętrze w budynku pięciokondygnacyjnym,
- obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,
- konieczność przemieszczania się po obiekcie,
-stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wynagrodzenie zasadnicze: 2.435,99 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane!
Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis! W ofercie należy podać nr ogłoszenia.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 24.04.2017 r., a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość i umiejętność stosowania przepisów z zakresu zamówień publicznych,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- odpowiedzialność,
- komunikatywność,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- studia podyplomowe z zakresu Prawa zamówień publicznych;
- przeszkolenie z zakresu Prawa zamówień publicznych,
- dokładność,
- systematyczność,
- zdyscyplinowanie,
- rzetelność,
- znajomość obsługi komputera.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie świadectw pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2017-01-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu