Opis stanowiska pracy
Opolski Urząd Wojewódzki w OpoluDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor wojewódzki45-082 Opole
ul. Piastowska 14
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej instytucjonalnej w Urzędzie (między innymi z zakresu stosowania kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o służbie cywilnej, uregulowań wewnętrznych - za wyjątkiem kontroli finansowej) .
- Analizowanie treści dokumentacji pokontrolnej sporządzanej przez jednostki prowadzące kontrole w Urzędzie (np. NIK) .
- Koordynowanie zadań kontroli wewnętrznej instytucjonalnej w Urzędzie (sporządzanie projektu planów kontroli wewnętrznej, organizowanie oraz inicjowanie kontroli wewnętrznej, sporządzanie sprawozdań, ocen i analiz z działalności kontrolnej wewnętrznej, prowadzenie rejestru upoważnień Dyrektora Generalnego do prowadzenia kontroli wewnętrznych).
- Prowadzenie zbioru kopii dokumentacji pokontrolnej sporządzanej przez jednostki zewnętrzne oraz nadzorowanie realizacji przez wydziały zaleceń pokontrolnych.
- Opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych dotyczących zasad przeprowadzenia kontroli wewnętrznej.
- Uczestniczenie w kontrolach i koordynowanie pracy zespołów kontrolnych powoływanych przez Wojewodę i Dyrektora Generalnego Urzędu.
- Przeprowadzanie oraz inicjowanie tworzenia zespołów kontrolnych do przeprowadzenia kontroli w zespolonych służbach, inspekcjach i strażach oraz egzekwowanie usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości; sporządzanie dokumentacji kontroli .
- Współpraca z wydziałami Urzędu w zakresie prowadzonej działalności kontrolnej (doradzanie, konsultowanie, udzielanie informacji, zbieranie informacji ).
Warunki pracyStres związany z wykonywaniem kontroli oraz kontaktami z klientem wewnętrznym i zewnętrznym spoza administracji oraz reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
Warunki architektoniczne budynku Urzędu: drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety, podnośnik dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Lista kandydatów/kandydatek zakwalifikowanych do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostanie opublikowana na stronie www.bipouw.e-wojewoda.pl w zakładce: oferty pracy - ogłoszenia o naborze i na tablicy ogłoszeń w gmachu OUW (II piętro).
Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Niewykorzystane oferty kandydaci/kandydatki mogą odebrać w Oddziale Kadr Urzędu. Nieodebrane oferty zostaną zniszczone komisyjnie po upływie minimum 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest Wojewoda Opolski z siedzibą w Opolu, ul. Piastowska 14. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obligatoryjne, a w pozostałym jest dobrowolne.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2700 zł.
Dodatkowe informacje pod nr 77 45-24-218.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy5 lat doświadczenia zawodowego
pracy w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
- Znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
- Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej.
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w urzędzie.
- Znajomość ustaw: o dostępie do informacji publicznej ; o finansach publicznych
- Umiejętność interpretowania przepisów prawnych, organizowania pracy własnej, analizy i syntezy informacji (szczególnie przy pisaniu sprawozdań i analiz oraz planów kontroli), skutecznego komunikowania oraz posługiwania się edytorem tekstów oraz przeprowadzania kontroli w formie elektronicznej. Pracownik posiadając umiejętność pracy w zespole, powinien umieć działać w sytuacjach stresowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Przeszkolenie z kontroli w administracji publicznej.
- Asertywność, umiejętność argumentowania i przekonywania, bardzo dobra znajomość systemu elektronicznego zarządzania dokumentów.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2016-10-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu