Opis stanowiska pracy
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w OlsztynieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor wojewódzkiWarmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie rejestru ewidencyjno – informatycznego lekarzy i lekarzy dentystów odbywających szkolenie specjalizacyjne na terenie województwa warmińsko – mazurskiego oraz rejestru osób odbywających specjalizację na obszarze województwa warmińsko – mazurskiego w tym wydawanie decyzji administracyjnych w przedmiocie wykreślenia z ww. rejestru;
- przeprowadzanie postępowań kwalifikacyjnych do rozpoczęcia specjalizacji lekarzy i lekarzy dentystów oraz innych zawodów w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia oraz prowadzenie spraw związanych z organizacją specjalizacji lekarzy i lekarzy dentystów oraz osób innych zawodów w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia, celem zapewnienia realizacji zadań Wojewody wynikających z ustawy w tym m.in. wydawania rozstrzygnięć w przedmiocie przedłużenia okresu specjalizacji. Ponadto, weryfikacja dokumentacji w celu przystąpienia lekarzy i innych specjalistów do PES;
- przeprowadzanie kontroli podmiotów uprawnionych do prowadzenia stażu podyplomowego lekarzy i lekarzy dentystów na terenie województwa warmińsko – mazurskiego w zakresie spełniania wymagań oraz warunków jakim powinny odpowiadać podmioty lecznicze oraz indywidualne praktyki lekarskie i indywidualne specjalistyczne praktyki lekarskie oraz udział w kontrolach podmiotów uprawnionych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego w zakresie realizacji specjalizacji w tym w zakresie który może wykonywać wyłącznie osoba posiadająca zawód medyczny. Ponadto przeprowadzanie kontroli z udziałem konsultantów wojewódzkich w poszczególnych dziedzinach ochrony zdrowia, celem zapewnienia prawidłowej procedury związanej z odbywaniem stażu podyplomowego;
- przygotowywanie harmonogramów kontroli. Formułowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz sporządzanie wystąpień z przeprowadzonej kontroli. Pełnienie nadzoru nad wykonywaniem przez podmioty zaleceń pokontrolnych;
- przyjmowanie dokumentacji lekarzy i lekarzy dentystów oraz osób innych zawodów mających zastosowanie w ochronie zdrowia do Państwowego Egzaminu Specjalizacyjnego, celem ich weryfikacji oraz wydawanie skierowań i kart specjalizacyjnych osobom zakwalifikowanym do odbywania specjalizacji, celem rozpoczęcia specjalizacji przez zainteresowanych;
- przygotowywanie zestawień i zapotrzebowań związanych z odbywaniem specjalizacji lekarzy i lekarzy dentystów na potrzeby Ministra Zdrowia oraz innych uprawnionych podmiotów;
- przeprowadzanie kontroli marszałka województwa w zakresie organizacji, finansowania oraz zapewnienia warunków odbywania stażu podyplomowego;
- weryfikacja wniosków podmiotów ubiegających się o akredytację do prowadzenia specjalizacji w zakresie m.in. diagnostyki laboratoryjnej i innych zawodów mających zastosowanie w ochronie zdrowia w tym udział w komisjach kwalifikacyjnych;
- współpraca z CMKP, CEM, Ministerstwem Zdrowia i innymi uprawnionymi podmiotami w zakresie realizacji zadań związanych z kształceniem podyplomowym.
Warunki pracy- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- okresowe wyjazdy służbowe,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku,
- dojazd na kontrole – PKS, PKP, samochód.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych;
oświadczenia, list motywacyjny i życiorys/CV muszą być podpisanie własnoręcznie;
lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie www.bip.uw.olsztyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;
oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;
dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;
przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 2 500 zł brutto;
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 52 32 484;
wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: www.bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/oferty_pracy_w_urzedzie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe medyczne /lub wyższe i średnie medyczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
związanego z ochroną zdrowia
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy o zawodach lekarza i lekarza dentysty
- znajomość ustawy o działalności leczniczej
- znajomość ustawy o zawodzie fizjoterapeuty
- znajomość ustawy o uzyskiwaniu tytułu specjalisty w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia
- znajomość Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 stycznia 2013 r. w sprawie specjalizacji lekarzy i lekarzy dentystów
- znajomość Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 kwietnia 2012 r. w sprawie rejestru lekarzy odbywających szkolenie specjalizacyjne
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- studia podyplomowe w zakresie ochrony zdrowia
- 1 rok doświadczenia w jednostkach organizacyjnych ochrony zdrowia związane z doskonaleniem kadr medycznych lub statystyki medycznej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczeniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie studiów podyplomowychDokumenty należy złożyć do: 2017-05-29
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu