Opis stanowiska pracy


Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor wojewódzki

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie rejestru ewidencyjno – informatycznego lekarzy i lekarzy dentystów odbywających szkolenie specjalizacyjne na terenie województwa warmińsko – mazurskiego oraz rejestru osób odbywających specjalizację na obszarze województwa warmińsko – mazurskiego w tym wydawanie decyzji administracyjnych w przedmiocie wykreślenia z ww. rejestru;
  • przeprowadzanie postępowań kwalifikacyjnych do rozpoczęcia specjalizacji lekarzy i lekarzy dentystów oraz innych zawodów w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia oraz prowadzenie spraw związanych z organizacją specjalizacji lekarzy i lekarzy dentystów oraz osób innych zawodów w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia, celem zapewnienia realizacji zadań Wojewody wynikających z ustawy w tym m.in. wydawania rozstrzygnięć w przedmiocie przedłużenia okresu specjalizacji. Ponadto, weryfikacja dokumentacji w celu przystąpienia lekarzy i innych specjalistów do PES;
  • przeprowadzanie kontroli podmiotów uprawnionych do prowadzenia stażu podyplomowego lekarzy i lekarzy dentystów na terenie województwa warmińsko – mazurskiego w zakresie spełniania wymagań oraz warunków jakim powinny odpowiadać podmioty lecznicze oraz indywidualne praktyki lekarskie i indywidualne specjalistyczne praktyki lekarskie oraz udział w kontrolach podmiotów uprawnionych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego w zakresie realizacji specjalizacji w tym w zakresie który może wykonywać wyłącznie osoba posiadająca zawód medyczny. Ponadto przeprowadzanie kontroli z udziałem konsultantów wojewódzkich w poszczególnych dziedzinach ochrony zdrowia, celem zapewnienia prawidłowej procedury związanej z odbywaniem stażu podyplomowego;
  • przygotowywanie harmonogramów kontroli. Formułowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz sporządzanie wystąpień z przeprowadzonej kontroli. Pełnienie nadzoru nad wykonywaniem przez podmioty zaleceń pokontrolnych;
  • przyjmowanie dokumentacji lekarzy i lekarzy dentystów oraz osób innych zawodów mających zastosowanie w ochronie zdrowia do Państwowego Egzaminu Specjalizacyjnego, celem ich weryfikacji oraz wydawanie skierowań i kart specjalizacyjnych osobom zakwalifikowanym do odbywania specjalizacji, celem rozpoczęcia specjalizacji przez zainteresowanych;
  • przygotowywanie zestawień i zapotrzebowań związanych z odbywaniem specjalizacji lekarzy i lekarzy dentystów na potrzeby Ministra Zdrowia oraz innych uprawnionych podmiotów;
  • przeprowadzanie kontroli marszałka województwa w zakresie organizacji, finansowania oraz zapewnienia warunków odbywania stażu podyplomowego;
  • weryfikacja wniosków podmiotów ubiegających się o akredytację do prowadzenia specjalizacji w zakresie m.in. diagnostyki laboratoryjnej i innych zawodów mających zastosowanie w ochronie zdrowia w tym udział w komisjach kwalifikacyjnych;
  • współpraca z CMKP, CEM, Ministerstwem Zdrowia i innymi uprawnionymi podmiotami w zakresie realizacji zadań związanych z kształceniem podyplomowym.


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- okresowe wyjazdy służbowe,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku,
- dojazd na kontrole – PKS, PKP, samochód.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
 Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
 do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
 oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych;
 oświadczenia, list motywacyjny i życiorys/CV muszą być podpisanie własnoręcznie;
 lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie www.bip.uw.olsztyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;
 oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;
 dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;
 przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 2 500 zł brutto;
 dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 52 32 484;
 wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: www.bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/oferty_pracy_w_urzedzie.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe medyczne /lub wyższe i średnie medyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
związanego z ochroną zdrowia

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o zawodach lekarza i lekarza dentysty
  • znajomość ustawy o działalności leczniczej
  • znajomość ustawy o zawodzie fizjoterapeuty
  • znajomość ustawy o uzyskiwaniu tytułu specjalisty w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia
  • znajomość Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 stycznia 2013 r. w sprawie specjalizacji lekarzy i lekarzy dentystów
  • znajomość Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 kwietnia 2012 r. w sprawie rejestru lekarzy odbywających szkolenie specjalizacyjne
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe w zakresie ochrony zdrowia
  • 1 rok doświadczenia w jednostkach organizacyjnych ochrony zdrowia związane z doskonaleniem kadr medycznych lub statystyki medycznej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie studiów podyplomowych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi