Opis stanowiska pracy

Zatrudnimy pracowników do naszych Piekarni i Kawiarni na stanowiska:

 

Sprzedawca

 

Do zakresu obowiązków Sprzedawcy należeć będzie:

  • dbałość o profesjonalną obsługę Klienta i wizerunek lokalu,
  • przygotowywanie kanapek,
  • dbanie o porządek w lokalu,
  • dbałość o odpowiednią i zgodną ze standardami firmy ekspozycję asortymentu.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • DYSPOZYCYJNOŚCI,
  • gotowości do pracy wymagającej bezpośredniego kontaktu z ludźmi oraz aktywnej sprzedaży,
  • doświadczenia lub chęci do pracy w sprzedaży bezpośredniej,
  • aktualnej książeczki zdrowia,
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • samodzielności i odpowiedzialności w pracy,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • otwartości na przyswajanie dużej ilości informacji w dynamicznym tempie,
  • komunikatywności i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • dynamiki w działaniu,
  • otwartości na nowości czy wdrażane zmiany.

 

U nas otrzymasz:

  • umowę o pracę na pełen etat lub część etatu (z możliwością dopracowania do pełnego etatu),
  • stałe wynagrodzenie oraz system bonusowy,
  • cykliczne konkursy z nagrodami,
  • szkolenia wdrażające i bieżące wsparcie Trenera Sprzedaży,
  • możliwość awansu wraz z rozwojem firmy,
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole.

 

Prezentacja firmy

Lajkonik. House of Bakery to połaczenie Piekarni i Kawiarni. Jest... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/12/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta, Praca Catering / Gastronomia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi