Opis stanowiska pracy
- obsługa zleceń spedycyjnych międzynarodowych i krajowych
- współpraca z klientami i podwykonawcami,
- obsługa giełd transportowo-ładunkowych,
- monitoring obsługiwanych zleceń, dbałość o jakość i terminowość usług,
- kreatywne rozwiązywanie napotkanych problemów,
- przygotowywanie raportów i zleceń.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie spedycyjnej
- wykształcenie średnie/wyższe kierunkowe transportowo-logistyczne lub pokrewne,
- dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- praktyczna znajomość obsługi komputera (MS Office),
- komunikatywność i umiejętność negocjacji,
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz bonusy uzależnione od osiąganych wyników,
- atrakcyjny pakiet socjalny
- możliwość rozwoju zawodowego.
Prezentacja firmy
Profil firmy: spedycja międzynarodowa, transport drogowy międzyna...
Profil firmy: spedycja międzynarodowa, transport drogowy międzynarodowy, transport drogowy krajowy
Usługi/Przewozy specjalistyczne: ponadgabaryt, chłodnie
Kraje działania: Austria, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Francja, Grecja, Holandia, Serbia, Niemcy, Polska, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/02/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców, Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Logistyka