• Prowadzenie ewidencji środków trwałych;
• Procesowanie dokumentów dot. środków trwałych;
• Naliczanie amortyzacji/ umorzenia;
• Kontrola sald na kontach dotyczących środków trwałych;
• Procesowanie wewnętrznych instrukcji księgowych;
• Raportowanie.
• Bardzo dobre znajomości języka angielskiego;
• Min. rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku;
• Wysokiej kultury osobistej;
• Znajomości zasad rachunkowości;
• Biegłej znajomości obsługi komputera;
• Znajomości programów księgowych;
• Dokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań oraz dobrej organizacji pracy własnej;
• Doświadczenie w obszarze środków trwałych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Sodexo Polska Sp. z o.o. jest częścią Sodexo Group – światowego lidera w... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.