Opis stanowiska pracy
Od Kandydatów oczekujemy:
- Min. trzyletniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Umiejętności analitycznego myślenia,
- Wiedza na temat rynku reklamy internetowej,
- Umiejętności obycia w internecie,
- Umiejętności negocjacyjnych,
- Znajomości narzędzi marketingu internetowego,
- Zdolności interpersonalnych: komunikatywności, przedsiębiorczości, kreatywności, wytrwałości w dążeniu do celu.
Obowiązki:
- Umieszczanie treści na stronach internetowych,
- Monitorowanie rynku reklam internetowych,
- Pozyskiwanie miejsc na reklamę w internecie,
- Udział w targach branżowych,
- Opracowywania i realizacja strategii marketingowej dla sklepów internetowych,
- Wyznaczanie kierunków rozwoju w e-sklepów,
- Wdrożenie i obsługi systemu sprzedaży w internecie,
- Sporządzanie i realizacji kampanii e-marketingowych,
- Zarządzanie sklepami internetowymi w Firmie,
- Zarządzanie stronami www ( aktualizacje, grafika ),
- Zarządzanie i nadzór nad bazą danych,
- Przygotowanie i wysyłka newsletterów.
Naszym Pracownikom proponujemy:
- pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- dużą samodzielność w działaniu oraz możliwość samorealizacji,
- udział w budowaniu wysokiej pozycji marki na rynku w Polsce i za granicą,
- wyjątkową atmosferę pracy w zgranym, profesjonalnym i doświadczonym zespole,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z efektami pracy.
Wybranym kandydatom oferujemy: możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w wiodącej firmie wyznaczającej nowe trendy w branży dziecięcej.
Prezentacja firmy
Historia firmy sięga 1987 roku. Spełniając snute od dziecka plany...
Historia firmy sięga 1987 roku. Spełniając snute od dziecka plany i marzenia, Ilona Wójcik otworzyła własny sklep i profesjonalną szwalnię. Początkowo firma liczyła cztery osoby. Przez kolejne lata do zespołu dołączali najlepsi specjaliści i dziś, po ponad 20 latach działalności, firmę tworzy kilkudziesięciu wysoko wykwalifikowanych technologów, projektantów i stylistów. Najwyższa jakość i konsekwentnie realizowane założenie, iż doskonałość całości powstaje przez doskonałość każdego detalu, stały się znakiem firmowym produktów Wójcik Fashion Group.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/06/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Internet / e-commerce, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Reklama / Komunikacja