#

Specjalisty do spraw prawnych i legislacji w Gabinecie Prezesa

Urząd Patentowy Rzeczpospolitej Polskiej

00-950 Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• współpraca w opracowywaniu projektów aktów prawnych z zakresu własności przemysłowej przygotowywanych przez Urząd Patentowy i opiniowanie zewnętrznych aktów prawnych wpływających do Urzędu z innych resortów,
• prowadzenie w ramach wydziału prac legislacyjnych związanych z wydawaniem przez Prezesa Urzędu Patentowego obwieszczeń w sprawie pierwszeństwa z wystaw i współpraca z Rządowym Centrum Legislacji w tym zakresie;
• przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych,
• redagowanie Dziennika Urzędowego Urzędu Patentowego,
• analiza pod względem zgodności z prawem uchwał Krajowej Rady Rzeczników Patentowych,
• prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Prezesa Urzędu Patentowego nad samorządem rzeczników patentowych, w tym prowadzenie listy rzeczników patentowych,
• udzielanie odpowiedzi na pytania prawne z zakresu własności przemysłowej.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz spełniają wymagania dostępności do nich. Brak dostępu do części pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wymagania

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe prawnicze.
Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie przygotowywania projektów aktów prawnych,

Pozostałe wymagania niezbędne:
• umiejętność analizowania tekstów prawniczych, sporządzania opinii prawnych oraz opracowań tematycznych,
• umiejętność dobrej organizacji pracy również zespołowej,
• umiejętność pracy pod presją,
• umiejętność argumentacji, asertywność i komunikatywność,
• umiejętność obsługi komputera.

Wymagania d o d a t k o w e:
• 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej,
• studia podyplomowe z zakresu własności intelektualnej,
• znajomość języka angielskiego w zakresie pozwalającym na zrozumienie aktów prawnych,
• znajomość krajowych i unijnych aktów prawnych z zakresu prawa własności przemysłowej.

Planowane techniki i metody naboru:
– weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
– test pisemny – sprawdzian znajomości przepisów z zakresu prawa własności przemysłowej i legislacji,
– rozmowa kwalifikacyjna obejmująca ogólną wiedzę z zakresu ochrony własności przemysłowej

Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.

Prezentacja firmy

Urząd Patentowy RP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi