Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • – prowadzenie spraw pozostających we właściwości ministra do spraw rozwoju regionalnego związanych z przygotowaniem materiałów do projektu ustawy budżetowej w zakresie programów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej,
  • – prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań dysponenta części budżetowej w zakresie opracowywania projektu budżetu części 34 – Rozwój regionalny, w tym w układzie zadaniowym, planu finansowego oraz dokonywanie zmian w planie,
  • – prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem okresowych informacji z kontroli realizacji dochodów i wydatków w części 34 – Rozwój regionalny oraz z przygotowaniem w oparciu o sprawozdania dysponentów informacji z wykonania wydatków na programy,
  • – opracowanie informacji dla Sejmu, Senatu, NIK, Ministerstwa Finansów oraz członków kierownictwa Ministerstwa w zakresie projektu budżetu i wykonania budżetu dotyczących części 34 –Rozwój regionalny oraz programów,
  • – prowadzenie spraw związanych z udzielaniem upoważnień dla instytucji do wydawania zgody na dokonywanie płatności z budżetu środków europejskich, we współpracy z pozostałymi wydziałami,
  • – współudział w przygotowaniu i aktualizacji dokumentów programowych dotyczących perspektywy finansowej Unii Europejskiej na lata 2014-2020


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

– praca z bazami danych/programami specjalistycznymi.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

– węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na każdym piętrze,
– winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
– wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,
– sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,
– ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,

– praca w pokoju wieloosobowym,
– praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Umowa o pracę na zastępstwo za pracownika
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel. (0-22) 273-73-50.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie opis wykształcenia: studia o profilu ekonomicznym
lub inne nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu ekonomii lub rachunkowości


doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w komórkach finansowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • – znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych,
  • – wiedza z zakresu systemu wdrażania i realizacji programów służących wykorzystaniu środków pochodzących z budżetu UE, pomocy państw EFTA,
  • – umiejętność obsługi programu Excel
  • – rzetelność
  • – myślenie analityczne,
  • – umiejętność współpracy,
  • – komunikacja,
  • – organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-27
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi