Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15 00-952 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją Programu Obowiązkowych Szczepień Ochronnych w Polsce oraz dokonywanie bieżących ocen realizacji Programu,
  • rozpatrywanie skarg, zażaleń i odwołań kierowanych do Ministra Zdrowia dotyczących prowadzenia postępowań egzekucyjnych w administracji, obejmujących czynności organu odwoławczego i II instancji w części dotyczącej egzekwowania obowiązków o charakterze niepieniężnym wobec osób uchylających się od wykonania obowiązku poddania osób małoletnich szczepieniom ochronnym na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 1 lit. b, w zw. z ust. 2 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie obowiązkowych szczepień ochronnych,
  • sporządzanie projektów decyzji, postanowień, wezwań i zawiadomień w sprawach dotyczących rozpatrywania zażaleń i odwołań w trakcie trwania postępowań egzekucyjnych w administracji,
  • przygotowywanie odpowiedzi na skargi kierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie za pośrednictwem Ministra Zdrowia, odpowiedzi na skargi kasacyjne, bądź opinie o bezzasadności wnoszenia skargi kasacyjnej,
  • przygotowywanie opinii prawnych w zakresie zagadnień dotyczących postępowań egzekucyjnych w administracji wynikających z bieżących prac Departamentu Matki i Dziecka,
  • dokonywanie okresowej analizy stopnia realizacji Programu szczepień ochronnych w Polsce,
  • współpraca ze specjalistami, ekspertami, środowiskami zawodowymi i społecznymi oraz administracją samorządową związanymi z zagadnieniami dotyczącymi realizowania Programu szczepień ochronnych w Polsce,
  • współdziałanie w przygotowywaniu aktów prawnych, opiniowanie dokumentów i innych aktów prawnych.


Warunki pracy

praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; udział w spotkaniach posiedzeniach i konferencjach, związanych z zakresem powierzonych zadań, w tym wyjazdy służbowe;
Departament Matki i Dziecka mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 38/40, pokój znajduje się na parterze; w budynku brak windy, brak drzwi odpowiedniej szerokości - przystosowanych dla osób niepełnosprawnych; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze; podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich istnieje jedynie na parter;


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie
3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku według mnożnika kwoty bazowej od 1,499 do 2,0.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów:
• w Departamencie, Matki i Dziecka nr telefonu (22) 53 00 383
• w Biurze Kadr (22) 63 49 488.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość przepisów ustawy z 14 czerwca 1960 r. z poźn. zm. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • znajomość przepisów ustawy z 17 czerwca 1966 r. z późn. zm. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • znajomość przepisów ustawy z 5 grudnia 2008 r. z późn. zm. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi,
  • znajomość przepisów ustawy z 6 listopada 2008 r. z późn. zm. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. z późn. zm. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. z późn. zm. o działalności leczniczej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość innego (niż język angielski) języka UE,
  • umiejętność obsługi programu Word i Excel,
  • umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia, przedstawianie propozycji rozwiązań,
  • umiejętność pracy w warunkach stresu,
  • komunikatywność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi