Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Plac Trzech Krzyży 3/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie i aktualizacja dokumentów dotyczących systemu zarządzania i kontroli w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 (POPW) oraz nadzór nad jego realizacją oraz przygotowanie rocznego podsumowania audytów i kontroli POPW, w tym: a) koordynowanie procesu przygotowywania i aktualizacji procedur wewnętrznych/ instrukcji wykonawczych Instytucji Zarządzającej i Instytucji Pośredniczących dotyczących systemu zarządzania i kontroli Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 (PO RPW), b) przygotowanie i aktualizacja dokumentów dot. systemu zarządzania i kontroli PO RPW i POPW, w tym Opisu Funkcji i Procedur oraz Opisu Systemu Zarządzania i Kontroli, c) weryfikowanie i akceptowanie rocznych planów kontroli IP PO RPW i POPW oraz przygotowanie planów kontroli IZ, d) opracowywanie projektu deklaracji zarządczej i rocznego podsumowania przeprowadzonych audytów i kontroli POPW;
  • zapewnianie funkcjonowania kontroli zarządczej/ zarządzanie ryzykiem w DPP;
  • rozpatrywanie skarg, wniosków, petycji i innych sygnałów obywatelskich oraz prowadzenie rejestru skarg i wniosków w DPP;
  • przygotowywanie i przeprowadzanie kontroli;
  • monitorowanie spełniania kryteriów desygnacji.


Warunki pracy

– praca nad złożonymi sprawami,
– liczne kontakty zewnętrzne i wewnętrzne: bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
– stres związany z pracą pod presją czasu oraz reprezentowaniem urzędu na zewnątrz,
 węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze,
 winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
 wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
 wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,
 sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,
 ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
 praca w pokoju wieloosobowym.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 273 82-36.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z kontrolą lub audytem

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • znajomość zasad wdrażania Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020
  • znajomość zagadnień dotyczących kontroli w funduszach unijnych
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca
  • komunikacja
  • rzetelność
  • myślenie analityczne
  • umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia;
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-11-07
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi