Opis stanowiska pracy


Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

ul. Grzybowska 80/82,
00-844 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmuje, sprawdza pod względem formalnym i rachunkowym dokumenty księgowe zewnętrzne i wewnętrzne w celu prawidłowego wprowadzenia do ewidencji księgowej dysponenta III stopnia, ustala bieżący stan należności i zobowiązań wobec kontrahentów i uzyskuje bieżące informacje o stanie zaliczek pobranych na delegacje krajowe i zagraniczne, w tym zadania realizowane m.in. w ramach PO PT
  • Ewidencjonuje, sprawdza i analizuje dokumenty księgowe pod względem formalno rachunkowym w celu prawidłowego wprowadzenia do ewidencji wydatków budżetowych w układzie zadaniowym. Sporządza okresowe sprawozdania w zakresie wydatków w układzie zadaniowym w oparciu o dane wynikające z ewidencji księgowej oraz materiały uzyskane z departamentów merytorycznych i przekazuje je do dysponenta II stopnia, w tym zadania realizowane m.in. w ramach PO PT
  • Sporządza sprawozdawczość w zakresie dysponenta III stopnia na podstawie danych zarejestrowanych w systemie finansowo-księgowym, w tym finansowane ze środków Unii Europejskiej (m.in. PO PT) Sporządza harmonogramy i zapotrzebowania na środki budżetowe dla dysponenta III stopnia, przekazuje je dysponentowi II stopnia w celu zabezpieczenia środków finansowych na terminowe realizowanie płatności
  • Ewidencjonuje i rozlicza zadania realizowane w zakresie wydatków majątkowych i wydatków realizowanych z funduszy unijnych w celu opracowania materiałów informacyjnych dla dysponenta II stopnia i sporządzenia okresowej sprawozdawczości,
  • Wprowadza informacje do informatycznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR w zakresie modułów Obsługa Dysponentów, Planowanie oraz Sprawozdawczość w zakresie dysponenta III stopnia,
  • Prowadzi ewidencję wydatków strukturalnych stanowiących krajowe wydatki publiczne ponoszone na cele strukturalne przez KZGW dysponenta środków III stopnia w celu uzyskania materiałów niezbędnych do sporządzenia sprawozdania i przekazana dysponentowi II stopnia.
  • Obsługje NBE


Warunki pracy

• praca przy komputerze,
• brak w budynku barier architektonicznych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "BBF ks-1/1/2016/Z".
Oferty złożone po terminie podlegają odrzuceniu.
Wszystkie oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni o jego terminie. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w j. obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na j. polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Aplikacje nieodebrane w okresie 3 miesięcy od terminu składania dokumentów oraz niespełniające wymogów formalnych, zostaną komisyjnie zniszczone.

UWAGA
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, spełniające wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kursy z obszaru rachunkowości


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie certyfikatów potwierdzających odbyte kursy z obszaru rachunkowości

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/09/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi