Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista Wydział Budżetowo-Administracyjny 71-615 Szczecin ul. Jana Matejki 6B
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Sprawdza pod względem formalnym i rachunkowym dodwód finasowych.
- Prowdzi rejestr wpływów budżetowych z tytułu nałożonych kar pienieżnych oraz zwrot kosztów badań laboratoryjnych.
- Uzgadnianie zapisów i dowodów księgowych z bankiem oraz dokonywanie niezbędnych czynności do zamknięcia bieżących miesięcy.
- Prowadzi bieżące księgowanie zatwierdzonych i zdekretowanych dowodów finasowych.
- Kontroluje raporty kasowe oraz pozostałych dowodów oraz operacji finasowych przed dekretacją.
- Rolicza delegacje służbowe pracowników.
- Rozlicza wpływy oraz windykację należności.
- Dokonuje terminowych operacji bankowych i kasowych, w tym regulowanie zobowiązań wobec kontrahentów.
- Sporządza wydruki komputerowe oraz archiwizuje dane zawiązane ze stanowiskiem.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca o charakterze administarcyjno - biurowym w siedzibie urzędu, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- zagrożenie korupcją,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- pomieszczenia WIIH znajdują się na parterze i III piętrze budynku,
- w budynku znajdują się urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji,
- brak podjazdów i windy,
- oświetlenie dzienne i sztuczne ledowe,
- stanowisko wyposażone jest w komputer stacjonarny lub przenośny, monitor ekranowy, telefon, drukarkę.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Prosimy o podawanie adresów e-mailowych. Oferty złożone przez kandydatki/kandydatów, które nie zostały zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego, bądź nie zostały wskazane jako najlepsze w protokole z naboru, są komisyjnie niszczone po upływie 1 miesiąca po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać na wniosek adresatki/adresata odesłane lub odebrane osobiście w pokoju 311 przed upływem w/w terminu. Oferty kandydatek/kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, są komisyjnie niszczone po upływie trzech miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać na wniosek adresatki/adresata odesłane lub odebrane przed upływem w/w terminu. Do składania dokumentów zachecamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe (np.: ekonomiczne, administracyjne)
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
- w obszarze księgowości
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Komunikatywość
- Umiejętność redagowania pism
- Odporność na ster
- Znajomość pakietu Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości budżetowej - ok 1 roku.
- Znajomość ustawy o finasach publicznych.
- Znajomość ustawy o rachunkowości.
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
- Znajomość obsługi programów księgowych.
- Znajomość języka angielskiego poziom komunikatywny.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2024-04-19
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie ul.Jana Matejki 6B, 71-615 Szczecin, sekretariat, pok.311.