Opis stanowiska pracy


Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie

Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zarządzanie pracą i nadzór nad ciągłością działania oraz wprowadzanie nowych funkcjonalności systemu informatycznego, serwera danych oraz sieci teleinformatycznej Urzędu, a w szczególności Centrum RIS
  • Tworzenie, administrowanie i bieżąca aktualizacja stron internetowych Urzędu Żeglugi Śródlądowej, Centrum RIS, Komisji Technicznej, Biuletynu Informacji Publicznej i innych projektów realizowanych przez Urząd
  • Diagnostyka, systematyczne przeglądy oraz wykonywanie drobnych napraw sprzętu, systemu informatycznego i sieci teleinformatycznej, w tym też zgłaszanie awarii do serwisów gwarancyjnych
  • Instalowanie, konfiguracja i aktualizacja sprzętu, oprogramowania, systemów wymiany danych, a następnie przekazanie ich do użytkowania na stanowiskach pracy, z uwzględnieniem przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi
  • Współpraca z Centrum RIS lub innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie przetwarzania, przechowywania i zabezpieczania danych oraz wdrażania środowiska komunikacji elektronicznej;
  • Dokonywanie czynności związanych z zakupem urządzeń, wdrażaniem i eksploatacją sprzętu informatycznego oraz sieci teleinformatycznej z wykorzystaniem należnej gwarancji
  • Udzielanie pomocy w pracach wdrożeniowych prowadzonych w ramach realizacji projektów dotyczących systemów informatycznych IT i Centrum RIS w celu ich merytorycznego wsparcia;
  • Współpraca z innymi organami administracji publicznej oraz instytutami badawczymi w zakresie interoperacyjności i harmonizacji usług RIS z istniejącymi systemami informatycznymi i sieciami teleinformatycznymi;


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w pozycji siedzącej, miejsce pracy zlokalizowane na parterze. Budynek biura niedostosowany dla osób niepełnosprawnych. Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz brak możliwości przystosowania istniejących.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie rozmowy wstępnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91 43 40 279.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe informatyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość technologii: wirtualizacja w oparciu o produkty VMare, przełączanie sieciach WAN, sieci bezprzewodowej, obsługa aktywnych urządzeń sieciowych klasy UTM, korporacyjne systemy łączności telefonicznej VoIP
  • znajomość problematyki żeglugi śródlądowej w zakresie systemów informatycznych
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat. B
  • dobra znajomość języka niemieckiego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku specjalista ds. administracji sieci informatycznej
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka niemieckiego

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi