Opis stanowiska pracy
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w SzczecinieDyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaRegionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
ul. Tama Pomorzańska 13a
70-030 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Udział w prowadzeniu uzgodnień dla wszelkich urządzeń wodnych, budowli i obiektów lokalizowanych na wodach administrowanych przez RZGW lub z nimi się krzyżujących;
- Uczestnictwo w imieniu właściciela wody w postępowaniach administracyjnych dotyczących pozwoleń wodnoprawnych w zakresie właściwości wydziału;
- Współudział w opiniowaniu m.in. dokumentów dla obszarów i przedsięwzięć planowanych na wodach administrowanych przez RZGW w celu ich uzgodnienia,
- Udział w dokonywaniu analiz utrzymania we właściwym stanie technicznym koryt rzek i urządzeń wodnych będących w administracji RZGW;
- Udział w prowadzeniu spraw związanych z uzyskaniem dla planowanych robót utrzymaniowych wymaganych dokumentacji, uzgodnień i pozwoleń, w celu prawidłowej realizacji zadań;
- Udział w opracowywaniu rocznych, wieloletnich i perspektywicznych planów rzeczowo-finansowych na roboty utrzymaniowe;
- Współpraca z zespołem ds. Zamówień Publicznych w celu opracowywania SIWZ dla planowanych zadań realizowanych przez wydział;
- Udział w zlecaniu wykonania robót lub usług nie podlegających ustawie z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze. zm.) na potrzeby realizowanych zadań.
Warunki pracyPraca biurowa w siedzibie RZGW, praca terenowa poza siedzibą, wyjazdy służbowe. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności biurowe, współpraca z innymi instytucjami i podmiotami. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą. List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie dalszych etapów rekrutacji. Prosimy o podanie możliwie pełnych danych kontaktowych – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Nie zwracamy przesłanych dokumentów aplikacyjnych. Oferty osób wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, a nie zakwalifikowanych do zatrudnienia niszczone są po upływie 3 miesięcy od zatrudnienia osoby wyłonionej w postępowaniu. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. : 91 44-11-261
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe w zakresie budownictwa wodnego lub w zakresie ochrony środowiska lub w zakresie geografii;
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej na stanowisku, które wymagało znajomości i umiejętności stosowania przepisów prawa: budowlanego, wodnego, ochrony przyrody i środowiska, planowania i zagospodarowania przestrzennego i zamówień publicznych;
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów: Prawa wodnego, Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych, Prawa Ochrony środowiska, Ustawy o ochronie przyrody, Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
- umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce;
- sprawna obsługa komputera i znajomość programów pakietu Microsoft Office (Word, Excel PowerPoint);
- umiejętność redagowania pism;
- znajomość i umiejętność obsługi programów komputerowych ArcGis i AutoCad;
- umiejętność analizowania problemów i proponowania sposobów ich rozwiązywania;
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem;
- rzetelność, systematyczność, terminowość;
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego w stopniu komunikatywnym;
- operatywność, komunikatywność, asertywność;
- znajomość kwestii związanych z uzgadnianiem bądź tworzeniem dokumentacji projektowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2016-09-30
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu